Gå til innhold

Trang / Vid / knipeøvelser


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå trenger jeg noen råd :lol: jeg fikk en sønn for 3 år siden, det var en komplisert fødsel, og jeg måtte sy ganske mye i underlivet etterpå.

Var flink i begynnelsen med knipeøvelser, men da dette er utrolig kjedelig,ble det til at jeg kuttet ut :roll:. Saken er slik, at min samboer mener jeg må begynne med knipeøvelser, for han kjenner meg nesten ikke under samleie :( . dette har han ikke nevnt tidligere, sexlivet har vært litt sånn opp og ned. men jeg kjenner han veldig godt :sjarmor:

han har pikk som er over gjennomsnittet, og da vil jo det si at jeg må være ganske vid, eller? fikk høre av mine tidligere mannelige bekjentskaper at jeg har vært trang :wink: og min sambo klaget ikke før.

Har dere noen råd hvordan jeg kan få raskt orden på denne lille kinkige saken. I tilfelle jeg skal bytte partner om noen år, og han har liten , og jeg er stor, så er jo det ganske kjedelig.alle råd taes i mot med takk, og knipeøvelsene har jeg begynt med igjen, men fortsatt kjedelig.og føler at det ikke hjelper så mye :roll:

knipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...