AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg studerer barnevern, skal begynne 3.året nå. Jeg måtte konte på en hjemmeoppgave som vi leverte i mai, og har misforstått oppmeldingsfristen til konteoppgaven. Jeg forstod det sånn at vi kunne melde oss opp etter 22.juli, men dette var da fristen for å melde seg opp. Jeg er fortvilet, og har skrevet mail til servicekontoret, det er de som har med oppmelding til eksamen å gjøre. Jeg har også fått avslag på søknad om støtte fra lånekassen, fordi jeg mangler 29 studiepoeng... Hva gjør jeg? Jeg er så frustrert, og får jeg ikke meldt meg opp nå så må jeg vente 1 år med å ta den. Dette har jeg gjort en gang før og vil absolutt ikke gjøre dette igjen. Er det noen med gode råd? jente, 22. Anonymkode: e1bad...0a0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Det er kun sykdom eller andre ekstraordinære grunner som gjør at en kan melde seg opp etter fristen har utløpt. Dersom du får lov til å gjøre dette uten at dette gjelder er du ekstremt heldig, men jeg tviler på at det går. Anonymkode: 6f07d...982 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Du kan ikke skylde på noen andre enn deg selv. Du er voksen og det forventes at du klarer å innhente nødvendig informasjon om f.eks. tidsfrister. For øvrig må du være mer en 60 stp forsinket for ikke å få støtte fra Lånekassen. Anonymkode: 50fa0...d47 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Ja du får huske på din dårlig evne til å overholde frister når du i fremtiden skal behandle saker der andre bommer på fristen. Dette er kun ditt eget ansvar, du får jobbe ett pr da. Anonymkode: 97719...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå