Gjest septemberbrud05 Skrevet 10. januar 2005 #1 Skrevet 10. januar 2005 Jeg lurte på om noen her inne hadde erfaring med noen fotografer i Østfold. Kan noen annbefalle noen gode fotografer og kanskje fortelle hva dere betalte for bryllups-fotograferingen.
Gjest Grooo i.i. Skrevet 11. januar 2005 #2 Skrevet 11. januar 2005 Vi bruike Aril Foto i Rakkestad. Hvis du vurderer å bruke ham så send meg gjerne en pm så kan jeg fortelle litt om mine erfaringer (jeg er ikke innlogga nå, men du finner meg som Grooo).
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #3 Skrevet 11. januar 2005 Kan anbefale Arne Glomdal v/ Per Arne Hovland i Fredrikstad! Vet ikke hvor mye han tar... Kommer jo litt an på hvor i Østfold du bor også...
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #4 Skrevet 11. januar 2005 Jeg kan på det sterkeste anbefale deg Studio S i Sarpsborg. De er veldig flinke,hyggelige og seriøse. Husker ikke prisen da.... var vel ganske normal pris.
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2005 #5 Skrevet 11. januar 2005 Christiane Brudesalong har en fotograf de anbefaler. En venninne av meg brukte henne og var kjempefornøyd. Du får med deg negativene og det sparer du mye på. S.
Gjest septemberbrud05 Skrevet 12. januar 2005 #6 Skrevet 12. januar 2005 Hvor ligger Christiane brudesalong? Likte ideen med at man får negativene...
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 12. januar 2005 #7 Skrevet 12. januar 2005 Hvor ligger Christiane brudesalong? Likte ideen med at man får negativene... På Tjøme i Vestfold
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå