Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 10. januar 2005 #1 Del Skrevet 10. januar 2005 Sjekket ut "slankekrigen" i helga.Idiotisk opplegg. For det første virker det som om de absolutt ikke tar hensyn til deltagernes helse. Å utsette på forhånd helt utrente mennesker for så hard trening så fort er bare skadelig for kroppen. Man må bygge opp litt saktere! Og det er alt for lite fokus på kosthold. Selv når man trener så mye som de gjør er det mulig å ikke gå noe særlig ned i vekt hvis man spiser for mye, selv om man spiser "sunt". Og det at de stemmer ut dem som har gått minst ned i vekt er dust. Selvfølgelig vil de som er mest overvektige gå ned mest, slik er det bare. Og "alle" vet at menn har mye lettere for å gå ned i vekt enn kvinner. Det burde vært trenerne som fikk bestemme hvem som skulle reise hjem, basert på den enkeltes innsats. Jeg håper virkelig ikke at noen tror at dette er oppskriften på en sunn slankekur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Det treningsopplegget der tror jeg hadde fått mange, ikke-overvektige, til å knekke sammen...Dessuten, hvis du har 30kg for mye, er det kanskje ikke det lureste å LØPE på tredemølla? En annen ting: de knytter slanking opp mot penger, og fokuserer utelukkende på tall. Naturlig nok er det lettere å gå ned i vekt hvis man veier 200 kg enn hvis man veier 75. For ikke å snakke om stemningen som rådet, og den ekle oppførselen til enkelte av mannfolkene. De burde fått påpasning, men i god tv-underholdningsstil skal man heller gå over lik framfor å unngå å såre andre menneskers følelser. Og utstemning? Min konklusjon: Takke meg til Tjukkholmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg er HELT enig med dere, men jeg kommer nok til å sitte klistret til skjermen neste uke også... :oops: Men sunt kan det da umulig være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Men sunt kan det da umulig være??? Jeg blir ganske betenkt for de stakkars deltakerne; spesielt mtp. blodtrykk og belastning for leddene. Not good. Men kanalen ofrer vel gjerne personer i kampen for seerne. Og TVNorge bare fortsetter å understreke sitt image som træsj-leverandør nr 1 (slår for tiden TV3). Jeg skal prøve å la være å se, for serien er IKKE bra for mitt blodtrykk (i går var jeg eksplosjonen nær under utstemningen, med grimasene og himlingen med øynene som Dave foretok (late gamle gubbe!)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slemt Skrevet 10. januar 2005 #5 Del Skrevet 10. januar 2005 Det var så utrolig amerikansk..... jeg så første episode men nekter å se flere. Den kvinnelige treneren var jo helt blottet for forståelse "jeg liker å presse folk", da syntes jeg den mannlige treneren var bedre rent holdningsmessig. Og hva med de som blir stemt ut, hva gjør det med selvtilliten deres som ikke er på topp fra før akkurat. Huff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2005 #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Det var så utrolig amerikansk..... jeg så første episode men nekter å se flere. Den kvinnelige treneren var jo helt blottet for forståelse "jeg liker å presse folk", da syntes jeg den mannlige treneren var bedre rent holdningsmessig. Og hva med de som blir stemt ut, hva gjør det med selvtilliten deres som ikke er på topp fra før akkurat. Huff! Den kvinnelige treneren ble sannsynligvis født på en tredemølle..hun har nok aldri vært overvektig. Ikke at det å ha vært overvektig skal være noe kriterium for å være trener, men litt empati og kunnskaper er da ikke for mye forlangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Hm? Hæ? Slankeprogram jeg har gått glipp av? Når og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 Hm? Hæ? Slankeprogram jeg har gått glipp av? Når og hvor? TVNorge søndager 20.30 (og sikkert en haug med repriser). Du kommer IKKE til å like det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #9 Del Skrevet 10. januar 2005 TVNorge søndager 20.30 (og sikkert en haug med repriser). Du kommer IKKE til å like det. Høres ikke ut som et bra konsept for slankerne nei! Blir man stemt ut i tillegg? For hvilke kriterier da? Den som går ned minst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #10 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg skal prøve å la være å se, for serien er IKKE bra for mitt blodtrykk (i går var jeg eksplosjonen nær under utstemningen, med grimasene og himlingen med øynene som Dave foretok (late gamle gubbe!)). Åh SÅ sinna jeg var på både Dave og konseptet i går! Lizzeth har vært så flittig og jobbet så hardt og da blir det jo helt feil at han som bare har sluntret unna skal få bli fordi han er feitere i utgangspunktet.. Grr... Men jeg er hekta... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #11 Del Skrevet 10. januar 2005 Blir man stemt ut i tillegg? For hvilke kriterier da? Den som går ned minst? Genau! i går stemte de ut ei lita jente (ca 150 høy og 75 kg) fordi hun ville sinke laget, siden hun ikke hadde gått ned noe siste uke. "Vinneren", den som tar av mest (garantert en mann, de hadde en deltaker med startvekt på 200kg) vinner 250 000 USD). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #12 Del Skrevet 10. januar 2005 Det blir jo blodig urettferdig da?? De fleste vet jo at hvis man er veldig overvektig, går man raskt ned i begynnelsen. Blir jo helt feil å sammenligne en på 75 kg og en på 120 kg? Hmm...tror jeg skal ligge unna. Dessuten blir det sendt samtidig med Robinson VIP.. og DET MÅÅÅ jeg ikke gå glipp av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 10. januar 2005 #13 Del Skrevet 10. januar 2005 Oh my god, glad dette ikke har kommet til Sverige enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 10. januar 2005 #14 Del Skrevet 10. januar 2005 Oh my god, glad dette ikke har kommet til Sverige enda... Bare vent du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #15 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeg så litt på det selv første gangen, bare for å se hva dette var, men det virket veldig useriøst . Virker som om de vil utnytte andres ulykke for å få et morsomt program. Jeg skjønner ikke at folk vil være med på det der. Det ble noe annet med Tjukkholmen, det fulgte jeg faktisk med på. Der var det seriøse programledere, og jeg synes ikke deltagerne ble hengt ut på noen måte. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #16 Del Skrevet 10. januar 2005 Enig med dere over. Programmet er helt idiotisk. Det oppdraget de fikk, lage muffins, brownies etc uten å få røre en ting, det må jo ha vært rene torturen for de! Og Dave,....for en premieidiot!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå