AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 hvilken sexstilling foretrekker dere? har dere mest lyst på store pupper eller små? (kvinner) Anonymkode: 0eb25...ecf 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Hæ hva da har sexstilling med pupper å gjøre? Jeg liker den størrelsen jeg har, såpass store at de sklir ut til armhulen når jeg ligger men såpass små at de ikke er noe mer i veien enn de er. I doggy f eks er det ubehagelig at de disser , ligger jeg på magen blir de i veien og kan også gjøre det vondt å ligge på siden, så jeg ville ikke hatt svære mugger med tanke på sånne ting Anonymkode: cfb7d...885 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 2 minutter siden, Lisa95 skrev: Har dere kvinner mest lyst på større peniser eller små? Blir litt av det samme oh du vet nok svaret At det kommer an på dama? Anonymkode: 43a76...cb4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det kommer an på dama? Anonymkode: 43a76...cb4 Generelt sett liker de fleste kvibner større penis og generelt sett liker de fleste menn store pupper framfor små. Men ikke tvil. Akkurat som kvibner ikke forlater eller ditcher menn kun pga størrelsen så kan menn fibt like damer med mindre pupper. Så lenge du har pupper og ikke er helt 100 prosent flatbrystet Anonymkode: 8b704...4b7
stan Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Opptil en viss størrelse er større pupper finere enn mindre å se på. Men i senga, er størrelsen mindre viktig. Store pupper gir ikke mer, forholdsvis små og faste er å foretrekke. Pupper er "reklamen", ikke "produktet"
72Totto Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 Helt klart å ta hun bak fra og små pupper. Ingen ting er som små faste pupper.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Jeg liker best å ri mannen min mens ha sitter, i sofaen for eksempel. Eller sittende skje hvor mannen min kan stimulere klitoris og puppene samtidig. Jeg har svære pupper 80G, vurderer brystreduksjon. Er slank og legger kun på meg på puppene. Villa hatt B-cup. Anonymkode: 35493...8d7
Gjest Anonym Bruker Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Pupper er facinerende ,både se og ta på.....Ikkje for store,og heller ikkje for små.......Når eg ligger med dama,kan ein ikkje unngå å legge merke til at brystevortene blir harde når hun blir skikkeleg kåt,og gjerne rett før får orgasme....Når har eg høyrt at det kan vera en belastning for m.a. ryggen å ha for for store pupper....Pupper er nok både til glede og besver,og sikkert ikkje så greitt i forbindelse med forskj. idrettsutøvelse......Har m.a. lagt merk til at fotballjentene bruke stramtsittende brysholder..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå