AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Del Skrevet 27. juli 2017 Hei. Jeg er en jente som interesserer meg for Forsvaret, politiutdanning, vekter, fengsel og slike ting. Jeg må finne meg et utplasseringsted ganske fort, men jeg står fast.. jeg har vært utplassert i flere butikker, døds kjedelig. Noen som har forslag til steder der de at i mot utplasseringselever på litt mer spennende jobber? Går da andre året på videregående. Anonymkode: 22be5...2e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2 Del Skrevet 27. juli 2017 Du får ringe dem. Ta opp telefonen, presenter deg kjapt og greit og forklar situasjonen. Legg på entusiasme og gjør det klart at du vet at du verken har opplæring eller klarering, men at du gjerne løpe ærender og/eller tar ut søpla om de gir deg en kjapp innføring. Når første mann sier tja, ring neste. Du har sannsynligheten på din side, for folk liker at andre mennesker synes jobben deres er kul. Anonymkode: d79d5...12d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2017 #3 Del Skrevet 2. august 2017 Securitas og Nokas tar imot utplassering/praksiselever. Det samme gjør enkelte sikkerhetsavdelinger på sykehus rundt om i Norge. Anonymkode: 916c7...92c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå