AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Jeg betaler jo relativt fast beløp til lånekassen hver måned, regningen som blir sendt til nettbanken. Men aner ikke helt om det inkluderer rentene? Ser inne på siden deres at det blir lagt til renter, men burde ikke det bli lagt på regningen som blir sendt til nettbanken? Må jeg gå inn og finne renter der inne selv og betale til de? Anonymkode: a74d8...caa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 Det skal stå på regningen hvor mye som er renter, hvor mye som er avdrag og hvor mye som er eventuelt gebyr. Hvis du betaler samme beløp hver måned vil du se at renter blir mindre og mindre og selve avdraget blir større. Hvis du betaler inn ekstra, så blir selve lånet mindre og rentene dermed mindre. Anonymkode: 2a15f...e39
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 TS her! Takk for svar Jeg regner jo med at det jeg allerede betaler inkluderer rentene, ellers hadde det vel blitt ganske håpløst å finne ut hva ellers man må betale hehe. Men jeg stusset på at renter som er betalt skal stå som minus (ifølge info der på sidene deres), og jeg så mye der inne som står som pluss akkurat som om det ikke er betalt lenger tilbake i tid. Men regner med at alt burde være i orden. Anonymkode: a74d8...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå