AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 En ny frisør åpnet på senteret jeg jobber og vi fikk alle tilbud om 50% avslag på den første behandlingen. Tenkte dette var helt topp og jeg bestilte en time for å farge ettervekst og friske opp fargen ellers. Frisøren foreslo å legge inn litt striper for hånd for å gi en slags bayalage (?) effekt. Resultatet ble fint og jeg gikk hjem fornøyd. Nå, to uker etter, er mye av fargen vasket vekk og det ser fælt og ujevnt ut. Kan dette dette rettes opp på noen måte, slik at den lyse bunnen og ujevnhetene forsvinner? Gjerne uten at håret blir helt svart... Bilde ligger vedlagt. Anonymkode: b974e...bd9
"Domina" Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Uffda.. ser ut som håret ditt ikke har tatt til seg farge skikkelig på enkelte plasser og gjort det flekkete.. bruker du sjampo og balsam for farget hår? Jeg ville dratt tilbake til frisøren og fått hun til å fikse det, tror nok eneste mulighet er å farge det opp igjen 🙁
Hjertefisk Skrevet 29. juli 2017 #3 Skrevet 29. juli 2017 Er det de blekede områdene som ble flekkete? Jeg opplevde det samme da frisøren skulle legge en "balayage" effekt på meg, men det ble seende MYE mer flekkete ut enn ditt hår. Frisøren forklarte at det var typen bleking de brukte som hadde smittet over på områder den ikke skulle berøre. Pga jeg hadde en hårtype som ikke tok til seg farge/bleking så godt. Vistnok...?? Hun fikk rettet litt opp i det ved å legge inn nye striper (folie bleking denne gangen). Også jevnet hun ut fargene med en glossing. Gå tilbake til frisøren og forklar hva som har skjedd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå