Gå til innhold

Er dette sært?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker at jeg "dømmer" menn litt etter hva slags smak de har på damer utseendemessig. 😳 Jeg flørter litt med en fyr nå, men når jeg ser på Instagram hvilke andre damer han gir komplimenter, synes jeg det hele er litt turn off... Lurer på om jeg er veldig sær eller om flere er sånn! 😂

Anonymkode: 0df1c...14d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert en del som får litt avsmak eller dårligere selvtillit når man ser at den man er med liker andre type av jenter enn det man selv er.. MEN jeg personlig bryr meg ikke :) 

Anonymkode: 33c9e...66f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke sært. Sier mye om en person hva slags folk en liker og hvordan behov man har for å vise det. Det er turnoff med menn som liker alle kjolebildene til "vennindene" sine (venner han åpenbart håper å knulle) og følger masse modeller og strippere. 

Jeg ser det finnes flere hunk profiler men jeg driver ikke og følger de og liker bildene fordet. Har litt mer klasse. 

Anonymkode: 4d5e8...0da

• Liker 3
Gjest Sonic
Skrevet

Reagerer på gutter som følger brukere og liker alle bildene når vi dater, da dater vi ikke mere

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert en del som får litt avsmak eller dårligere selvtillit når man ser at den man er med liker andre type av jenter enn det man selv er.. MEN jeg personlig bryr meg ikke :) 

Anonymkode: 33c9e...66f

Ikke dårlig selvtillit, men mer at jeg selv vurderer meg som mer attraktiv enn enkelte andre han også liker og at jeg ikke liker å bli satt i samme bås som disse. Det er litt håpløst, siden jeg utmerket godt vet at smak og behag er individuelt, likevel kan jeg ikke hjelpe for at det får meg til å føle meg mindre attraktiv. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Jenter må bli litt mindre sjalu.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Handler ikke om å være sjalu for min del. ☺

AnonymBruker
Skrevet

At de har litt lavere standard når det gjelder hvem de runker til er helt greit. Verre om fyren blir forelska i og går etter søppeldamer (dvs egoistiske, kranglete, dumme osv). Da føler jeg meg ikke som kvalitet om han går etter meg, for å si det sånn. 

Anonymkode: 4b81e...49a

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det handler ikke så mye om sjalusi, men at man leser hvordan type det er.
Ville du fått godt inntrykk av en jente som fulgte masse "tattooed hunks" "naked hunks" "men with big dicks" "hot men" profiler og likte bilder av en hver mann med sixpack eller stor pikk som ble postet?
Ville du fått godt inntrykk av en jente som likte bildene til alle kameratene på vennelista si?
Jeg tenker at da er man ikke veldig selektiv på hvem man liker når man har sånn oppførsel, og det er turnoff. Det er også turnoff og ikke kunne holde for seg selv sine fantasier og lyster (som det å følge stripper profiler og like bildene av pamela osv. som sagt, det finnes massevis av hotbodyhunks profiler også, men jeg holder meg for god til å dele med alle andre at jeg syntes disse er kjekke, det er ikke noe man trenger å gni opp i ansiktet på andre)

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det handler ikke så mye om sjalusi, men at man leser hvordan type det er.
Ville du fått godt inntrykk av en jente som fulgte masse "tattooed hunks" "naked hunks" "men with big dicks" "hot men" profiler og likte bilder av en hver mann med sixpack eller stor pikk som ble postet?
Ville du fått godt inntrykk av en jente som likte bildene til alle kameratene på vennelista si?
Jeg tenker at da er man ikke veldig selektiv på hvem man liker når man har sånn oppførsel, og det er turnoff. Det er også turnoff og ikke kunne holde for seg selv sine fantasier og lyster (som det å følge stripper profiler og like bildene av pamela osv. som sagt, det finnes massevis av hotbodyhunks profiler også, men jeg holder meg for god til å dele med alle andre at jeg syntes disse er kjekke, det er ikke noe man trenger å gni opp i ansiktet på andre)

Bryr meg en faen. Damene får like hva de vil. Skjønner ikke at dere orker å tenke på det der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...