te_groupies Skrevet 27. juli 2017 #1 Skrevet 27. juli 2017 Har noen er triks et tips til å få ut snøre som sitter fast inni buksen? Strikkepinner går ikke. Saks går i hvertfall ikke. Jeg tenkte å lirke den ut med noe... pølseklypa er for stor. Hjelp. Noen som vet?
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, te_groupies skrev: Har noen er triks et tips til å få ut snøre som sitter fast inni buksen? Strikkepinner går ikke. Saks går i hvertfall ikke. Jeg tenkte å lirke den ut med noe... pølseklypa er for stor. Hjelp. Noen som vet? Hvis den ene ende stikker ut så er det vel bare å dra i den. Hvis ikke så får du lage et lite hull på innsiden av linningen og dra den ut der. Anonymkode: 8333b...337
te_groupies Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis den ene ende stikker ut så er det vel bare å dra i den. Hvis ikke så får du lage et lite hull på innsiden av linningen og dra den ut der. Anonymkode: 8333b...337 Den ene delen er ute og den andre er inni. Kanskje heklenål vil hjelpe. Eller tror jeg det siste du skrev er lurt. Takk for tips.
te_groupies Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2017 6 minutter siden, Zanxa skrev: Heklenål? Smart. Takk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Åpn opp deler av en binders og bruk den som bøyd krok Anonymkode: 09156...8da
te_groupies Skrevet 27. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åpn opp deler av en binders og bruk den som bøyd krok Anonymkode: 09156...8da Snøret er for langt inn.
Dr. A. Kula Skrevet 27. juli 2017 #8 Skrevet 27. juli 2017 Slik jeg forstår det, må det være en slags knute eller avslutning på enden som er inne i boksen siden du ikke får dratt den ut med enden som allerede er ute. (hvis ikke er trikset å dra den helt ut, feste en binders eller annet som gjør det lett å tre den på nytt) Derfor bare trer du snoren videre mot hullet. Dette gjøres ved å holde på knuten, skyve stoffet (delen uten tråd) mot/over knuten, holde på knuten og dra stoffet langs tabellen. Du vil salte men sikkert føre snoren mot åpning/hull. Er det ikke knute i enden, trekk snoren helt ut, fest en binder på snoren og bruk denne som griper når du trer snoren på nytt. Litt tålmodighet, men funker utmerket. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Slik jeg forstår det, må det være en slags knute eller avslutning på enden som er inne i boksen siden du ikke får dratt den ut med enden som allerede er ute. (hvis ikke er trikset å dra den helt ut, feste en binders eller annet som gjør det lett å tre den på nytt) Derfor bare trer du snoren videre mot hullet. Dette gjøres ved å holde på knuten, skyve stoffet (delen uten tråd) mot/over knuten, holde på knuten og dra stoffet langs tabellen. Du vil salte men sikkert føre snoren mot åpning/hull. Er det ikke knute i enden, trekk snoren helt ut, fest en binder på snoren og bruk denne som griper når du trer snoren på nytt. Litt tålmodighet, men funker utmerket. Sånn gjør du det, TS. Enda en mulighet er å bruke en nål som du stikker på skrå gjennom stoffet i buksa og inn i snora, og bruker til å lirke/vippe snora fremover i løpegangen. Men det aller enkleste er å dra den helt ut og tre på nytt, om den andre enden av snora stikker ut. En stor, god sikkerhetsnål er det beste redskapet til å tre snorer og strikker i løpeganger. Anonymkode: c4783...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå