Gå til innhold

Fingre seg selv

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å bli fingret, og kunne blitt det mange ganger om dagen uten å få nok. 

Er singel og når FF ikke er tilgjengelig ordner jeg selv. Men blir så fort sliten og kommer jo liksom ikke like bra til som han da. Hvordan gjør dere dette? Finnes vel ikke noen leketøy som kjennes ut som fingring? Har en g-punktsvibrator, men jeg liker fingre følelsen bedre. Samme før sex. Får lett orgasmer og da liker jeg å kjenne fingrene og komme med det først.

Anonymkode: 76b3e...57c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en til FF  som stiller opp når han første ikke kan?  Og jo det finnes dildoer med riller på , gå på kondomeriet å spør etter en som kjennes ut som fingring så viser de deg :)

Anonymkode: 832b4...252

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hjelper gledelig til, bare send pm om du er interessert. Hører at jeg er god til de bevegelsene.

Anonymkode: d670f...9aa

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hjelper gledelig til, bare send pm om du er interessert. Hører at jeg er god til de bevegelsene.

Anonymkode: d670f...9aa

:fnise:

Anonymkode: 02d38...3c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner ikke på å fingre meg selv, syns dette er kjedelig, testet kanskje 3-4 ganger, men gidder ikke for det er rett å slett kjederlig. Har en hel del leksaker, men syns også det er kjederlig å gjøre på seg selv.. Men gjerne om noen andre bruker det på meg :smilbla:

Anonymkode: 02d38...3c1

Skrevet

Selv synes jeg ikke jeg får til å fingre meg selv. Så alene bruker jeg leketøy. Samboeren derimot er flink med fingrene, usikker på om det er teknikken hans eller at han kommer bedre til. Jeg får det uansett ikke til selv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Inwe skrev:

Selv synes jeg ikke jeg får til å fingre meg selv. Så alene bruker jeg leketøy. Samboeren derimot er flink med fingrene, usikker på om det er teknikken hans eller at han kommer bedre til. Jeg får det uansett ikke til selv. 

everytime

Anonymkode: 31517...7c3

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

everytime

Nå er det bare han jeg har sex med for øyeblikket, han er derfor naturlig å ha med. TS hadde jo opplevd det samme. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Inwe skrev:

Nå er det bare han jeg har sex med for øyeblikket, han er derfor naturlig å ha med. TS hadde jo opplevd det samme. 

Du nevner han i hvert innlegg tho 😅

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du nevner han i hvert innlegg tho 😅

Er det et problem for deg? Svarer jeg ikke på spørsmålene? Jeg kan jo nevne noen av de andre jeg har hatt sex med istedet, men de kunne heller ikke bruke fingre så tenkte de var et dårlig eksempel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare skaffe seg et leketøy med litt mer riller, konturer og lignende fremfor en helt vanlig glatt dildo?

Anonymkode: 26abb...dd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det ikke skikkelig til på egenhånd, men bruker dildo med bøy og kraftig vibrering.

Anonymkode: 9dfae...abb

AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange svar! 

Hvilken dildo anbefales med riller da som kan føles som fingring? 

Anonymkode: 76b3e...57c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...