AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Jepp, jeg kom meg ikke inn på ønsket studie og må dermed ta opp en del fag før jeg kommer meg inn på drømmestudiet Er veldig usikker på hvilke fag jeg skal ta opp i år og hvilke jeg tar til neste år. Norsken og historien er jo ganske store fag som kanskje bør gjøres på et helt år? Hvilke fag er greiest å ta på ett semester? Flere privatister i år a? Anonymkode: 2dc43...26b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har endelig bestemt meg for hva jeg vil studere, så neste høst blir jeg forhåpentligvis student! Men jeg trenger å ta opp et par fag for å være sikker på å komme inn, pluss at jeg trenger to realfag. Anonymkode: 27494...04a
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Jeg er ikke privatist i år men tok opp i 2015/2016 da. Er det vanlig studiekompetanse du har eller bare seks fag? Det beste er jo å ta opp igjen enkle fag som du har vært uheldig med hvis du har noen sånne, siden da har du størst forbedringspotensiale Anonymkode: a0a4c...dfe
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #4 Skrevet 29. juli 2017 Skal ta opp igjen fag som privatist gjennom nettstudier til høsten hos Sonans flere som skal det? Hvilke(t) fag skal dere andre ta opp? jeg vurderer også å ta opp norsk TS, men er usikker på om det blir å ta vann over hodet Anonymkode: 2eefc...f7d
Bottega Skrevet 30. juli 2017 #5 Skrevet 30. juli 2017 Jeg skal ta opp norsk og historie på ett år, og så skal jeg ta opp matte nå før jul! Prøver å komme meg inn på lektorstudiet.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #6 Skrevet 30. juli 2017 Jeg har eksamen i 1P, historie, biologi og samfunnsfag til jul, gleder meg til å komme i gang Tar norsk og engelsk over ett år + naturfag og 2P til våren. Psykologi profesjon, here I come - forhåpentligvis! Anonymkode: a2a03...eba
Gjest jusisthegoal Skrevet 30. juli 2017 #7 Skrevet 30. juli 2017 Jeg leste en uke før privatisteksamen i geografi og samfunnsfag. Det er utrolig lett å få toppkarakter i disse fagene.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #8 Skrevet 30. juli 2017 5 timer siden, Bottega skrev: Jeg skal ta opp norsk og historie på ett år, og så skal jeg ta opp matte nå før jul! Prøver å komme meg inn på lektorstudiet. Lykke til. Heftige fag det. Tok norsk og matte på 1 år (1P og 2P). Ikke samme år. Historie på et halvt år. Men med motivasjon og selvdisiplin går alt Anonymkode: f8f0d...2db
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #9 Skrevet 30. juli 2017 Samfunnsfag er enkelt 😀👍🏻 Anonymkode: f8f0d...2db
Bottega Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til. Heftige fag det. Tok norsk og matte på 1 år (1P og 2P). Ikke samme år. Historie på et halvt år. Men med motivasjon og selvdisiplin går alt Anonymkode: f8f0d...2db Haha takk takk! Skal ikke ha muntlig norsk, kun de skriftlige da:-) matten er den jeg sliter mest med, satser på å få en 4er..
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2017 #11 Skrevet 30. juli 2017 6 timer siden, Bottega skrev: Jeg skal ta opp norsk og historie på ett år, og så skal jeg ta opp matte nå før jul! Prøver å komme meg inn på lektorstudiet. Hvor prøver du å komme inn neste år, og hva er snittet ditt? Skal gå lektorstudiet neste år og er så spent på hva snittet ble i år, ettersom det har gått opp. Anonymkode: 3af74...3cd
Bottega Skrevet 30. juli 2017 #12 Skrevet 30. juli 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor prøver du å komme inn neste år, og hva er snittet ditt? Skal gå lektorstudiet neste år og er så spent på hva snittet ble i år, ettersom det har gått opp. Anonymkode: 3af74...3cd Ligger på 3,4.. så jeg må nok ta opp flere fag enn det jeg skal dette året! Har lyst til å komme inn i Trondheim, NTNU. Hva med deg?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå