Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, jeg kom meg ikke inn på ønsket studie og må dermed ta opp en del fag før jeg kommer meg inn på drømmestudiet:trist:
Er veldig usikker på hvilke fag jeg skal ta opp i år og hvilke jeg tar til neste år. Norsken og historien er jo ganske store fag som kanskje bør gjøres på et helt år? Hvilke fag er greiest å ta på ett semester?

Flere privatister i år a?

Anonymkode: 2dc43...26b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har endelig bestemt meg for hva jeg vil studere, så neste høst blir jeg forhåpentligvis student! Men jeg trenger å ta opp et par fag for å være sikker på å komme inn, pluss at jeg trenger to realfag. 

Anonymkode: 27494...04a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke privatist i år men tok opp i 2015/2016 da. Er det vanlig studiekompetanse du har eller bare seks fag? Det beste er jo å ta opp igjen enkle fag som du har vært uheldig med hvis du har noen sånne, siden da har du størst forbedringspotensiale :P

Anonymkode: a0a4c...dfe

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta opp igjen fag som privatist gjennom nettstudier til høsten hos Sonans:) flere som skal det? Hvilke(t) fag skal dere andre ta opp?

jeg vurderer også å ta opp norsk TS, men er usikker på om det blir å ta vann over hodet:ac:

Anonymkode: 2eefc...f7d

Skrevet

Jeg skal ta opp norsk og historie på ett år, og så skal jeg ta opp matte nå før jul! Prøver å komme meg inn på lektorstudiet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eksamen i 1P, historie, biologi og samfunnsfag til jul, gleder meg til å komme i gang :ninuskapus: Tar norsk og engelsk over ett år + naturfag og 2P til våren. Psykologi profesjon, here I come - forhåpentligvis!

Anonymkode: a2a03...eba

Gjest jusisthegoal
Skrevet

Jeg leste en uke før privatisteksamen i geografi og samfunnsfag. Det er utrolig lett å få toppkarakter i disse fagene. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Bottega skrev:

Jeg skal ta opp norsk og historie på ett år, og så skal jeg ta opp matte nå før jul! Prøver å komme meg inn på lektorstudiet.

Lykke til. Heftige fag det. Tok norsk og matte på 1 år (1P og 2P). Ikke samme år. Historie på et halvt år. Men med motivasjon og selvdisiplin går alt :)

Anonymkode: f8f0d...2db

AnonymBruker
Skrevet

Samfunnsfag er enkelt 😀👍🏻

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til. Heftige fag det. Tok norsk og matte på 1 år (1P og 2P). Ikke samme år. Historie på et halvt år. Men med motivasjon og selvdisiplin går alt :)

Haha takk takk! Skal ikke ha muntlig norsk, kun de skriftlige da:-) matten er den jeg sliter mest med, satser på å få en 4er..

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Bottega skrev:

Hvor prøver du å komme inn neste år, og hva er snittet ditt? :) Skal gå lektorstudiet neste år og er så spent på hva snittet ble i år, ettersom det har gått opp.

Anonymkode: 3af74...3cd

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor prøver du å komme inn neste år, og hva er snittet ditt? :) Skal gå lektorstudiet neste år og er så spent på hva snittet ble i år, ettersom det har gått opp.

Anonymkode: 3af74...3cd

Ligger på 3,4.. så jeg må nok ta opp flere fag enn det jeg skal dette året! Har lyst til å komme inn i Trondheim, NTNU. Hva med deg?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...