Gå til innhold

Å bli slikket/fingret

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen er begge i slutten av 20 årene og har et veldig godt sexliv. Vi har vært sammen lenge, men har sex omtrent daglig så det har ikke dabbet av. De første årene vi var sammen våknet jeg ofte midt på natten av at han var kåt og var godt i gang med å slikke meg eller som oftest å fingre meg. Jeg elsket dette, og er generelt veldig glad i å motta (og gi) oralsex. 

Dog er vi ikke så flinke med forplay i hverdagen lenger. Vi er på ferie i varmen nå og i løpet av en uke har vi allerede hatt to dager inne for å ha sex. Idag har det vært slikking/fingring, penetrering xx ganger, og avsluttet med fingring igjen. Vi har kun gått for å spise nede på hotellet. Alt annet siden kl. 10 idag tidlig har vært sex. Hvordan passer dere på å få nok forplay/oralsex i hverdagen? Merker jo nå vi ikke er så flinke på dette feltet bare. Denne uken har jeg oppdaget hvor mye jeg har savnet å motta oralsex. Etter alt idag så kjenner jeg at jeg hadde ikke sagt nei nå om han satte i gang. 

Jeg nevnte at jeg savnet å bli vekket på den måten om natten og det skulle han huske sa han, men noen gode tips på veien? Jeg også må jo absolutt skjerpe meg med å gi han oralsex, men føler vi ikke har nok tid til det i hverdagen selv vi fin rekker å ha en runde eller to.

Usikker på om jeg er tydelig eller ikke... hvor ofte får/gir dere oral? For de med travel hverdag, hvordan prioriterer dere dette? Vi har forøvrig ingen barn, men travelt med jobb og aktiviteter. 

Anonymkode: e9629...5f8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke om dette er kødd eller ikke. 

Anonymkode: 0f053...d48

AnonymBruker
Skrevet

Ja vi har mye bedre tid til "sex hele dagen" i helger når det er fri. Og reiser vi bort er stemningen lagt enda mer for det enn vårt hjem.  Hvordan vi tilrettelegger for lange sesjoner med oralsex i hverdagen er å nedprioritere noen timers tv titting for eksempel, eller at vi spiste middagsrestene fra i går så vi slapp å bruke tid på det i dag foreksempel. 

Jeg gir oral ukentlig og får oral ukentlig/nesten hver gang.

Anonymkode: 66911...b97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra du sa fra til han at du liker å bli vekket på den måten og savnet det, det skjer nok noe mer fremover da :) Viktig å snakke sammen!

Anonymkode: 66911...b97

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...