Gå til innhold

ONS...?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! 

Jeg er nylig (i feb) blitt singel etter et 15 års langt forhold (ekteskap). Jeg begynner nå å kjenne behov for nærkontakt og SEX med annet enn leketøyene mine, så vurdere nå ons.. 

Jeg har møtt en mann som jeg har flørtet masse med og som har invitert meg på vin nå til helgen.. Jeg skjønner at det kan bli sex da, men er litt usikker på hvordan disse ons fungere i praksis.. Jeg har aldri hatt det pga jeg ble sammen med mannen min i såpass ung alder..

Overnatter man hos hverandre? Eller forventer han at jeg forlater når "kvelden er over"? Forventes det sex uten hemninger (oral, anal, ++)? (Hadde et ganske bra sexliv med x'en..) 

Mange teite spørsmål her, men når fer gjelder dette temaet føler jeg meg litt som en "jomfru.." 

Noen som vil dele erfaringer og tips? 

Anonymkode: e49ad...476

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det forventes ikke noe spesiell type sex. Jeg gir ikke oral eller analsex til menn jeg ikke er i forhold med. (anal er utelukket selv i forhold).

Om man overnatter eller ikke kommer litt an på hjemtur mulighetene. Har man bil eller det går buss så er det mange som drar etter sexen, men det er også vanlig å overnatte. Jeg har overnattet hos alle mine ONS, men sørget for å dra tidlig neste morgen, ofte før mannen våkner og bare sniker meg ut.

Anonymkode: af490...880

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen fasit. 

Anonymkode: 04edf...f40

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen regler, gjør det du føler for og dra når du vil.

Anonymkode: 09f81...4bb

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ikke kleint å ha (forhåpentligvis vill) sex med en fremmed?? Tok jo år før jeg klarte å bli såpass komfortsbel med x'en..  

Er det ikke kleint bare i seg selv å være naken med en fremmed? 

TS

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det ikke kleint å ha (forhåpentligvis vill) sex med en fremmed?? Tok jo år før jeg klarte å bli såpass komfortsbel med x'en..  

TS

Det kommer jo an på deg selv.

Anonymkode: 04edf...f40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Nei, det er "bedre" (ikke bedre fysisk sett nødvendigvis men mentalt) med en fremmed å slå seg løs, enn en man er forelsket i og kanskje litt redd for hva skal syntes og dømme deg eller som man altså ser igjen og eventuelt må være flau ovenfor.
En ONS har man jo ikke følelser for, og ser sannsynligvis aldri mer igjen, så det er lettere å drite i hva mannen tenker syntes jeg! Ingenting å være klein over! Men du får ta det i ditt tempo

Anonymkode: af490...880

Skrevet

Det kan gå helt flott og det kan gå helt skeis. Og det kan gå flott med nr. 1 og skeis på nr. 53 så det har ikke med antallet tilbakelagte ons å gjøre heller.

Det som gjorde at jeg syntes onser var (ble) litt meningsløse, var at hvis det ikke var så vellykket, så kunne jeg vært det foruten, og hvis det var vellykket, så ville jeg jo ha mer (og da var det strengt tatt ikke nsa). Overnatting er hvis man vil. 

Det kleineste som kan skje, er vel at det er eksen til den ene eller andre som kjører taxien som borteovernatteren skal hjem med...

Skrevet

Jeg tror ikke du skal gå for det om du er så usikker på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...