hobbykokken Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Bruker ull som mellomlag på treåringen min. Men, burde jeg ha heldress eller todelt? Det koster det samme.. bare lurer på hva som er mest praktisk for mini 😁
Semydfe Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Har hun sluttet med bleie? Foretrakk heldress her tidligere, men syntes det ble mer praktisk med todelt når hun skulle komme seg raskt på toalettet. 1
hobbykokken Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2017 2 minutter siden, Semydfe skrev: Har hun sluttet med bleie? Foretrakk heldress her tidligere, men syntes det ble mer praktisk med todelt når hun skulle komme seg raskt på toalettet. Det har du helt klart rett i😁
atropos Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har brukt todelt på min egen, for jeg vet hvor mye ekstra tid en barnehageansatt bruker på å ta av og på alle lagene med klær når man skifter bleie/hjelper på do.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Jeg kjøpte heldress til min da han var 3, men det endte med at den aldri ble brukt. Anonymkode: c7e93...fbe
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 Jeg synes egentlig todelt er jo mest praktisk så snart de er over babystadiet og begynner å gå. Heldress er nok hakket lunere siden man slipper at det kommer luft inn mellom bukse og genser, men det er mye mer styrete med heldress. Anonymkode: d245d...48f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå