AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Ca hvor lang tid tar det før man får tilbake mac fra rep om jeg leverer den inn på expert (kommer aldri til å kalle det Power)? Får jeg den tilbake før skolestart? Anonymkode: b5f45...990
Christiane_W Skrevet 27. juli 2017 #2 Skrevet 27. juli 2017 Jeg ikke erfaring med Expert/Power, men har levert Mac på rep hos Elkjøp. Da jeg leverte den ble jeg forespeilet at det kom til å ta ca 14 dager. Jeg fikk den tilbake etter en drøy uke, så det var en gledelig overraskelse. Vil tro du får den tilbake før skolestart om du leverer den nå, men kan jo være at det tar lenger tid i disse ferietider.
fresia Skrevet 27. juli 2017 #3 Skrevet 27. juli 2017 det kommer an på hvor mye som må gjøres, men da jeg leverte inn min på Eplehuset tok det ca to uker - og da måtte det meste byttes ut, de måtte bestille noen deler osv. så du rekker sikkert å få den igjen til skolestart ja
Jonencloud Skrevet 27. juli 2017 #4 Skrevet 27. juli 2017 Stort sett 2-3 uker. Du får sannsynligvis tilbud om lånepc hvis du ikke har et stort problem med å bruke Windows
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #5 Skrevet 29. juli 2017 Leverte den inn i går eller dagen før der, husker ille helt.. MEN når jeg spurte hvor lang tid det tok sa han at det varierte veldig. Også sa han at om di ikke klarte å fikse den bak her (på servicerommet på Expert) sendte de den inn på rep. Men har de lov til å prøve å fikse den på Expert?? Problemet med den var at musa til tider lever sitt eget liv og trykker villt i alle retninger Anonymkode: b5f45...990
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #6 Skrevet 29. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Leverte den inn i går eller dagen før der, husker ille helt.. MEN når jeg spurte hvor lang tid det tok sa han at det varierte veldig. Også sa han at om di ikke klarte å fikse den bak her (på servicerommet på Expert) sendte de den inn på rep. Men har de lov til å prøve å fikse den på Expert?? Problemet med den var at musa til tider lever sitt eget liv og trykker villt i alle retninger Anonymkode: b5f45...990 Hvorfor skulle de ikke ha lov til å fikse den på Power? Du leverte den jo inn for at de skulle fikse den? Anonymkode: 9ab6c...70d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #7 Skrevet 29. juli 2017 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle de ikke ha lov til å fikse den på Power? Du leverte den jo inn for at de skulle fikse den? Anonymkode: 9ab6c...70d Går ikke reklamasjon/garantien ut om man fikler med sånt selv? Er vell kun godkjent verksted som skal "mekke" på PC. Tenker det er ennå verre med Mac siden Apple er så firkantet Anonymkode: b5f45...990
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2017 #8 Skrevet 29. juli 2017 2-3 uker Var i alle fall det da jeg leverte in mac'en på eplehuset Anonymkode: 16f11...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå