Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jo at jeg er den eneste. Jeg har ikke delt det med noen. Men ville være rart om jeg var den eneste i min krets ;)

Anonymkode: 40c4b...961

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke, jeg vet at noen jeg kjenner er her. Gjør meg ingenting :) Det er tross alt norges største forum, skal godt gjøres å være alene her inne.

Anonymkode: 72fac...b81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke, jeg vet at noen jeg kjenner er her. Gjør meg ingenting :) Det er tross alt norges største forum, skal godt gjøres å være alene her inne.

Anonymkode: 72fac...b81

Er Kvinneguiden virkelig det aller største debatt-forumet i Norge? :P

Jeg trodde det vsr diskusjon.no eller vgd?    

Anonymkode: dd43a...ae7

AnonymBruker
Skrevet

Regner jo med det! Har også sett KG-fargene sånn kjapt på skjermen til venninner, men så er det jo et forum som ofte dukker opp når man googler ting.

Anonymkode: d9442...5e0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det er det. :)

Anonymkode: 92bb2...75c

Skrevet

Nop, jeg tror jeg er den eneste.

AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: d395a...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om at noen jeg kjenner nært er her inne, men jeg vet om minst en bruker som jeg må ha gått på skole med eller noe, fordi vedkommende har sagt at de har gått på skole med en annen "kjent" person - og skrevet mye om den personen her inne.

Anonymkode: 15c61...a3c

AnonymBruker
Skrevet

Studerer jus ved UiB og vet det er mange andre som har skrevet at de studerer jus og tar fagene jeg tar så regner med jeg kjenner enkelte av dem. 

Anonymkode: c76ea...72b

AnonymBruker
Skrevet

Har sagt til folk jeg kjenner at jeg er innom her, så er ikke noen stor hemmelighet. 

Anonymkode: 4e737...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg meldte meg inn her så brukte jeg aldri forum. Kunne havne innpå ting hvis jeg googlet, men da var det jo bare som gjest og jeg aner ikke hvilket forum jeg leste i de stundene, var bare opptatt av "hva man skal gjøre hvis man har brekt en fot".

Tok noen år, da tiden var inne for at jeg selv skulle stille et spørsmål på grunn av noe, og kastet meg ut i det. Tok noen år før jeg ble aktiv, var bare innom 1-3 ganger i året kanskje. 

Derfor trodde jeg ikke at noen jeg kjente var her inne, heller. Var ikke aktiv her inne før jeg ble syk og fikk altfor mye fritid selv...Med det samme jeg er på beina igjen så tror jeg ikke at jeg kommer til å henge så mye her. Så det går nok i perioder og kommer an på livssituasjon.

Men nå som jeg har hengt her mye det siste året, skjønner jeg jo at jeg kjenner noen her. Garantert.

Gjør ikke noe.

Anonymkode: ed15c...d23

Skrevet

Har ikke kjent igjen noen selv, men har blitt kjent igjen av 6 andre damer fra virkeligheten - hu ene var moderator i tillegg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Flere nevner jo KG, så ja- jeg regner med det.

Jeg sier ikke er kvekk :P 

Anonymkode: 89282...92a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har to venninner her. Jeg vet ikke hvilke nick de har, eller hvor aktive de er. Men vi diskuterer ofte tråder vi leser på kg.

Anonymkode: 30f80...7ee

Skrevet

Jeg vet jeg har flere venninner som er her inne. Ronja ble dratt opp på et jentevors en gang 😂 Ingen av oss vet brukernavnene til noen av de andre. Hun ene gjenkjente jeg i en tråd en gang, men tror hun har byttet brukernavn i ettertid. Har også vært andre tråder hvor jeg har fått omtrent "samme historie" servert på telefon kort tid i forveien for å så finne den her på KG med noen små forandringer. Da som AB somregel.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kan være en idé å ikke bruke privatmailen sin hvertfall. 

Anonymkode: ab999...498

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være en idé å ikke bruke privatmailen sin hvertfall. 

Anonymkode: ab999...498

Hvorfor det? Er vel kun Admin som skal kunne søke opp den? 

Anonymkode: 0c3bc...b28

• Liker 3
Skrevet

Kjenner en. Hun sitter som regel forran meg på undervisning og skriver innlegg som en Gud i timene :P

Anonymkode: cb402...803

Skrevet

Nei. Jeg vet... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...