AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Har blitt kjent med en mann som jeg synes er utrolig kjekk!! Vi har såvidt møttes før, men flørtet masse på snap, og har nå avtalt å møtes for en "date". Saken er at han tidlig sa at han ikke er klar for et forhold, og han mener at sikkert jeg også har godt av å være singel en stund (han vet jeg nylig har kommet ut av et laaangt forhold).. Men likevel så flørtet han masse med meg. Han svarer på alle snapper, sender god natt/morgen hilsen, sender utav dusjen snap, og vi har en generell veldig god, humoristisk og flørtet tone mellom oss.. Men nå når jeg skal møte han begynner jeg å bli redd for å miste denne typen kommunikasjon og samspill som vi har.. Jeg er redd han kun er ute etter sex (selv om han flere gang har sagt at han er ute etter et forhold men ikke kjæreste..), og at hele "mystikken" vil gå over for hans del om vi møtes.. Nå må det sies at jeg 'og har lyst på en elsker/ et forhold men ikke kjæreste (ennå), og jeg vet egetlig ikke om det er sex "på menyen" når vi skal møtes. Han har selv sagt at han vil ta d rolig med meg/oss og bli kjent med meg.. Så hva skal jeg tro om dette, og hva skal jeg gjøre? Vil han noe mer? Bør jeg møte han? Og hva med sex? Bør jeg hoppe i det og nyte det sammen med han, men da risikere at han bare går videre til neste naive dame?? Anonymkode: 70925...3f3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Han er ute etter en flørt. Thats it Anonymkode: e724b...93a 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Jeg forstår ikke hva som er uklart her. Han ønsker en flørt/sexvenn e.l. (I hvilken utstrekning og form må dere jo snakke om). Dersom du ønsker det samme: kjør på. Dersom ikke: Finn en annen mann. Du er uansett ansvarlig for deg selv. Han kan ikke "bruke deg" og gå videre til neste når han eksplisitt sier at dette kun er sex. Og han står selvsagt ikke ansvarlig for dine handlinger, særlig om du bruker deg selv ved å lage fantasier type "han vet ikke hva han vil". Om du skal hoppe i det må avhenge om du har lyst til å ha sex med han eller ikke og hvorvidt du, personlig, har sterke eller svake koblinger mellom sex og forpliktelser. Dette er individuelt. Bare ikke gå i kvinnefellesskap og gjør deg selv til et umyndig offer både for å frata deg selv egen råderett og underlegge deg vestlig kulturell sensur mtp sex uten forpliktelse som kvinne. Anonymkode: 44fbe...0e2 4
Sykkelkopp Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Ikke klar for et forhold betyr:vil ha en ff. Da flørtes det endel for å få deg til sengs, men så reduseres det helst i ettertid og dere møtes 1 gang i uken. Noe oftere enn det og han vet ikke helt hva han gjør, eller liker deg
Sofie31 Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har blitt kjent med en mann som jeg synes er utrolig kjekk!! Vi har såvidt møttes før, men flørtet masse på snap, og har nå avtalt å møtes for en "date". Saken er at han tidlig sa at han ikke er klar for et forhold, og han mener at sikkert jeg også har godt av å være singel en stund (han vet jeg nylig har kommet ut av et laaangt forhold).. Men likevel så flørtet han masse med meg. Han svarer på alle snapper, sender god natt/morgen hilsen, sender utav dusjen snap, og vi har en generell veldig god, humoristisk og flørtet tone mellom oss.. Men nå når jeg skal møte han begynner jeg å bli redd for å miste denne typen kommunikasjon og samspill som vi har.. Jeg er redd han kun er ute etter sex (selv om han flere gang har sagt at han er ute etter et forhold men ikke kjæreste..), og at hele "mystikken" vil gå over for hans del om vi møtes.. Nå må det sies at jeg 'og har lyst på en elsker/ et forhold men ikke kjæreste (ennå), og jeg vet egetlig ikke om det er sex "på menyen" når vi skal møtes. Han har selv sagt at han vil ta d rolig med meg/oss og bli kjent med meg.. Så hva skal jeg tro om dette, og hva skal jeg gjøre? Vil han noe mer? Bør jeg møte han? Og hva med sex? Bør jeg hoppe i det og nyte det sammen med han, men da risikere at han bare går videre til neste naive dame?? Anonymkode: 70925...3f3 Han har sagt til deg at han kun er ute etter sex. Han gir deg flere tegn på at han kun er ute etter sex; sender flørtemeldinger, ut av dusjen meldinger osv. i tillegg har du bekreftet at du også kun er ute etter sex til ham, hvertfall slik jeg leser det. Hva vil du? Vil du kun ha sex og føler dette er digg? eller vil du ha noe som kan utvikle seg til noe seriøst? Altså du skriver neders ''neste naiv dame''.. men er ikke denne naive dama egentlig deg da? og en ny en som deg senere? Du må nesten finne ut hva som funker for deg. For meg personlig hadde ikke dette funket.. Men folk er forskjellig. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har blitt kjent med en mann som jeg synes er utrolig kjekk!! Vi har såvidt møttes før, men flørtet masse på snap, og har nå avtalt å møtes for en "date". Saken er at han tidlig sa at han ikke er klar for et forhold, og han mener at sikkert jeg også har godt av å være singel en stund (han vet jeg nylig har kommet ut av et laaangt forhold).. Men likevel så flørtet han masse med meg. Han svarer på alle snapper, sender god natt/morgen hilsen, sender utav dusjen snap, og vi har en generell veldig god, humoristisk og flørtet tone mellom oss.. Men nå når jeg skal møte han begynner jeg å bli redd for å miste denne typen kommunikasjon og samspill som vi har.. Jeg er redd han kun er ute etter sex (selv om han flere gang har sagt at han er ute etter et forhold men ikke kjæreste..), og at hele "mystikken" vil gå over for hans del om vi møtes.. Nå må det sies at jeg 'og har lyst på en elsker/ et forhold men ikke kjæreste (ennå), og jeg vet egetlig ikke om det er sex "på menyen" når vi skal møtes. Han har selv sagt at han vil ta d rolig med meg/oss og bli kjent med meg.. Så hva skal jeg tro om dette, og hva skal jeg gjøre? Vil han noe mer? Bør jeg møte han? Og hva med sex? Bør jeg hoppe i det og nyte det sammen med han, men da risikere at han bare går videre til neste naive dame?? Anonymkode: 70925...3f3 Først sier du at han sa fra starten han ikke er ute etter forhold, så skriver du senere at hn er ute etter forhold men ikke kjæreste, nei okei, så hvordan forhold tror du han mener? Sexvenner såklart. En fyr man knapt kjenner som sender snap inn og ut av dusjen og er ærlig og åpen med at han ikke vil ha kjæreste eller forhold, viser veldig veldig veldig tydelig hvordan type mann er og hva vil. Jeg skjønner ikke helt hva du vil? For du er redd for at han går videre til neste dame, men ønsker ikke en kjæreste ennå selv? Da får dere avklare at dere er knullevenner da? Det innebærer såklart at han kan gå til alle damene når han vil, og sannsynligvis vil ha deg på rundgang med andre han flørter med og bytte deg helt ut så fort han finner noen bedre og mer spennende. Men det gjør jo ikke deg noe om du heller ikke er ute etter kjæreste? Men om du ser for deg å føle deg brukt om han går videre til en annen dame, eller ser for deg at du kan få lyst til å bli kjæreste, med han, om en stund når du er klar, så bør du holde deg helt unna og ikke treffe han. Anonymkode: 6c246...47d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå