Pupperulla Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Altså, hva i huleste helvete?! det er et program om pica, gudhjelpemeg😱 De spiser murpuss/stein , hår, gamle bøker, veggtilveggtepper, hår og kattehår! Hun som spiser kattehår ,slikker kattene i tillegg! Da får hun avogtil andre ting som lopper og flass på tunga , og det er visst ekkelt😨 Jeg måper! 1
Minlillesky Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 6 minutter siden, Pupperulla skrev: Altså, hva i huleste helvete?! det er et program om pica, gudhjelpemeg😱 De spiser murpuss/stein , hår, gamle bøker, veggtilveggtepper, hår og kattehår! Hun som spiser kattehår ,slikker kattene i tillegg! Da får hun avogtil andre ting som lopper og flass på tunga , og det er visst ekkelt😨 Jeg måper! Artig at jeg fant denne tråden nå! De siste dagene har jeg hatt "maraton" i sånne dokumentarer på Youtube. Mye rart man ser altså De trenger seriøst hjelp! Det er jo ikke bra for dem.. 1
Pupperulla Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2017 13 minutter siden, Minlillesky skrev: Artig at jeg fant denne tråden nå! De siste dagene har jeg hatt "maraton" i sånne dokumentarer på Youtube. Mye rart man ser altså De trenger seriøst hjelp! Det er jo ikke bra for dem.. Helt vilt! Fatter ikke at de klarer å tygge stein og mur? Og slikke på kattene , herregud! 1
Minlillesky Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 19 minutter siden, Pupperulla skrev: Helt vilt! Fatter ikke at de klarer å tygge stein og mur? Og slikke på kattene , herregud! Tennene kan jo ikke se ut i det hele tatt med tanke på stein og mur. Jeg har katter, og kunne aldri ha slikket på dem. Æsj, altså.. Koser de gjerne, men å slikke dem, nei....aldri... Har du sett hun som snuste/drakk/brukte som parfyme-  bensin? Hun fikk hjelp heldigvis..
Pupperulla Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2017 8 minutter siden, Minlillesky skrev: Tennene kan jo ikke se ut i det hele tatt med tanke på stein og mur. Jeg har katter, og kunne aldri ha slikket på dem. Æsj, altså.. Koser de gjerne, men å slikke dem, nei....aldri... Har du sett hun som snuste/drakk/brukte som parfyme-  bensin? Hun fikk hjelp heldigvis.. Huff, det kan umulig være bra😱 Så ei som spiste skumgummi( æææ! Klør på tennene !) og en annens favoritt var såpebarer... merkelige greier det der... å spise hår er jo farlig, det fordøyes ikke og må opereres ut . Hårballer! 🤢🤢🤢
Ardwinna Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 1 minutt siden, Pupperulla skrev: å spise hår er jo farlig, det fordøyes ikke og må opereres ut . Hårballer! 🤢🤢🤢 Neida, man bare harker opp en hårball eller driter ut litt ekstra hårete bæsj. Hvis kattene kan så kan vel mennesker også? Nå kjenner jeg at det muligens blir bingewatching av diverse program på Youtube! Dette må jo bare sees.
Minlillesky Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 8 minutter siden, Pupperulla skrev: Huff, det kan umulig være bra😱 Så ei som spiste skumgummi( æææ! Klør på tennene !) og en annens favoritt var såpebarer... merkelige greier det der... å spise hår er jo farlig, det fordøyes ikke og må opereres ut . Hårballer! 🤢🤢🤢 Legene synes det var rart bensinen ikke hadde drept henne enda. Ikke bra! Søk på youtube: "My strange addiction" Vet ikke om du allerede gjør det, men der er det mye rart... 1
Snuppah00 Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 (endret) Har sett noen slike dokumenter og hjelpe meg, så utrolig mye rart der ute. Hva folk får seg til å gjøre altså  😲 Men spise mur og stein?! 😱 Endret 26. juli 2017 av Snuppah00
Viljaa Skrevet 27. juli 2017 #10 Skrevet 27. juli 2017 Elsker sånne dokumentarer. Min personlige favoritt var hun som drakk sin egen urin og hun som spiste ektemannens aske (!!!)
Gjest Raindrops Skrevet 27. juli 2017 #11 Skrevet 27. juli 2017 Jeg sÃ¥ en slik om et par som var avhengige av tarmskylling med kaffe. De gjorde det gjerne daglig om jeg ikke husker feil, helt sykt.Â
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #12 Skrevet 27. juli 2017 Syns litt synd på disse menneskene jeg. De har jo ingen sperrer, og får heller ikke nok/ingen hjelp i det hele tatt. Anonymkode: 9d9c4...e77
Gjest Sille4 Skrevet 27. juli 2017 #13 Skrevet 27. juli 2017 (endret) 29 minutter siden, Viljaa skrev: Elsker sånne dokumentarer. Min personlige favoritt var hun som drakk sin egen urin og hun som spiste ektemannens aske (!!!) Husker også hun som spise ektemannens aske. Helt sykt. Endret 27. juli 2017 av Sille4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #14 Skrevet 27. juli 2017 51 minutter siden, Viljaa skrev: Elsker sånne dokumentarer. Min personlige favoritt var hun som drakk sin egen urin og hun som spiste ektemannens aske (!!!) Anonymkode: 68352...ea7
maia_02 Skrevet 29. juli 2017 #15 Skrevet 29. juli 2017 Det må være et alvorlig virus på "harddisken" til folk som spiser mur og sleiker katter og whatnot. :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå