Gå til innhold

Sofa med chaiselonge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sofa med chaiselonge og er dere i så fall fornøyd? 

Vi har en stue som er litt vanskelig å møblere. Hjørnesofa tar for mye plass, så vurderer en treseter +chaiselonge. Litt redd for å angre,  så derfor - bruker dere chaiselongedelen og er dere fornøyd? Alternativet er en vanlig treseter.  Vi skal uansett ha en eller to lenestoler i tillegg. 

Anonymkode: b799e...568

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en stående. Kjøpt på Ikea i sine dager. Passet på å kjøpe en hvor jeg kunne bytte på hvilken side sjeselongen skulle være (Ikea er jo litt praktisk der) slik at jeg kunne justere skulle jeg finne på å ommøblere.

Den tar langt mindre plass enn en hjørnesofa og vi bruker den hele tiden. Godt fornøyd for min del.

Endret av Emmelise
skriveleif
Skrevet

Samme her. Vi har modulsofa fra IKEA bestående av to ensetere og en sjeselong, koblet sammen til en slags hjørnesofa. Det fungerer fint. Mye sitteplass hvis vi har mange gjester, ellers sofa-/lesekrok for meg.

Skrevet (endret)

Jeg har en sofa med sjeselong på begge sider, jeg sitter/ligger alltid på sjeselong delen :fnise:

Endret av Linaa
  • Liker 1
Skrevet

Dersom du har plass, anbefaler jeg hjørnesofa med åpen ende. Det er som en treseter m/sjeselong, bare at du får 1-2 ryggputer ekstra. Det gjør sofaen mer anvendelig, uten at den nødvendigvis tar så mye mer plass. 

Skrevet
17 minutter siden, Linaa skrev:

Jeg har en sofa med sjeselong på begge sider, jeg sitter/ligger alltid på sjeselong delen :fnise:

Mente sjeselong på ene siden å hjørnesofa på den andre, Altså en U-sofa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...