Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har ikke fått noe melding på epost om at jeg har takket ja til plassen? Hvordan kan jeg sjekke dette? Står kun "ja" ved siden av første plassen på samordna? 

Anonymkode: a92cd...a15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det står da ganske klart. Du må klikka ja på at du tar imot tilbudet. Du må altså aktivt velge ja og teksten blir da grønn.

Anonymkode: 7465c...7ec

Skrevet

Men har du fått kvittering på at du har svart ja på Samordna sin meldingsboks? :)

AnonymBruker
Skrevet

På meldinger " svar på tilbud" - står det ja, men jeg har ikke fått noen mld på epost som vennene mine har fått? Grunn til bekymring? 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På meldinger " svar på tilbud" - står det ja, men jeg har ikke fått noen mld på epost som vennene mine har fått? Grunn til bekymring? 

Lurer i tillegg på om jeg kan betale semesteravgift allerede nå? 

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk spamfilter eller søppelboksen til mailen din. 

Anonymkode: 55ab3...6b1

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk spamfilter eller søppelboksen til mailen din. 

Anonymkode: 55ab3...6b1

Finner fremdeles ingenting :(

AnonymBruker
Skrevet

Vennene dine har ikke fått kvittering fra samordna opptak på deres private epost om at de har takket ja til studieplass. I call bullshit. Pics or it didnt happen. 

Anonymkode: 87eeb...b30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vennene dine har ikke fått kvittering fra samordna opptak på deres private epost om at de har takket ja til studieplass. I call bullshit. Pics or it didnt happen. 

Nei, men de har fått melding fra de respektive universitetene (informasjonsbrev etter tilbud). Dette har ikke jeg fått...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar at jeg har svart hvis det står ja på listen over de prioriterte universitetene? 

Skrevet

Står det JA ved siden av tilbudet du har fått så har du svart.

bd124d90b03851c07d46478ceae57185.png

Ser forsiden din sånn ut når du logger inn? Kan være du får etterhvert. Har du svart på samordnaopptak tror jeg ikke det er noe å bekymre seg over.

Semesteravgiften tror jeg ikke vi kan betale helt ennå om det er ny student. Vi må få noe detaljer vi kan logge inn med først, om jeg har lest riktig. Leste at det skulle bli mulig litt før studiestart.

AnonymBruker
Skrevet

Som TinyBean viser på bildet over, samt det jeg legger ved under her. Du får også "kvittering" på at du har svart i melding på din side på samordna opptak. Du/vi får nok ingen bekreftelse på studieplassen på e-post før ihvertfall fristen for å svar går ut, som er "27.07.17 kl. 14:00."

ddffg.png

Anonymkode: 02ef9...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Er redd for det samme. Har fått kvittering men ikke noe mail eller noe annet. Ser for meg at noe er galt og at jeg derfor mister plassen :( 

Anonymkode: 57864...0c7

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du trykker på JA, får du melding på SO sin side. Du får også en dokument som vedlegg. Eposten kommer som regel dagen etter at du har besvart JA.

1 - Er du sikker på at du fikk komme inn, eller er du på venteplass?

2 - Når har du takket ja til tilbudet eller endret svaret ditt sist gang?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer i tillegg på om jeg kan betale semesteravgift allerede nå? 

For å få betale semesteravgift, må du vente på at svarfristen som er imorgen tar slutt. En stund etter at svarfristen er over, kommer vi til å få videre informasjon.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man får faktisk ikke kvittering på at man har svart JA. Eks. I UiS får man bekreftelse på at man FIKK PLASS på universitetet. En type velkomstmelding.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått generell informasjon om oppstart ved UiT, men ikke noe direkte til meg eller noen kode for å logge på StudentWeb og ingen bekreftelse fra SO på e-post.

Jeg er også sånn at jeg stresser med at noe kan være feil, men det er nok ikke det! :D

Anonymkode: 63182...e5a

AnonymBruker
Skrevet

I innboksen på samordna har jeg melding som bekrefter at jeg har svart på tilbudet, der står det JA og hva jeg har svart på. Har også fått en mer generell melding der med litt info om oppstart + en pdf fil jeg kunne laste ned - i den står det hva jeg har fått plass på og hvordan poengene er regnet ut (karakterpoeng, alderspoeng etc). Det eneste jeg har fått på mail er en standard mail med tittel "Svar i hovedopptaket 2017", i den står det ingenting om hva jeg kom inn på. Regner med at skolen sender ut pinkode/informasjon om å registrere seg etc en gang i løpet av den neste uken.

Anonymkode: 665d7...ca0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...