Gå til innhold

Er hardangerbestikk bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 minutter siden, Simbyxor skrev:

Åssen legger du merke til sånt? 

Ved å tydeligvis ha en unormal liten kjeft :vetikke: eller bare ved at de er så lange i tillegg til normal bredde at de nærmest stikker folk i drøvelen. Jeg foretrekker standardstørrelse på spiseskjeen som ikke gjør det.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg Hardanger Kristin settet og er kjempefornøyd hatt det i 15 år nå, og er like fint som når det var nytt. :)

Ikea bestikk har jeg ingenting til overs for. Men det er kanskje bedre nå enn da jeg prøvde det, er noen år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg kommer på besøk til andre (godt voksne) og de dekker med det fineste serviset de har og legger ved bestikk i plast og ikke engang har likt til alle rundt bordet da :klo: lurer jeg på om jeg skal framsnakke Hardangerbestikk som et hint. 

Anbegalingene oppe i tråden om å satse på et mønster alle har, er ikke helt dum. Men Hardangerbestikk pleier å ha supleringsgaranti i minst ti år på de bestikkmønstrene de slutter av med.

Det er og folk som selger via finn både brukt og nytt. Men noen har særdeles høye priser i forhold til tilbudsprisene en kan finn på Coop Obs. 

Anonymkode: 0b17a...ff3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Ramona bestikket. Er veldig fornøyd.

Anonymkode: 1df38...077

Skrevet

Jeg har Ida (serien heter Fjord i utlandet, Ida var visst ikke norskt nok). Kjempefornøyd, synes det er ordentlig pent. Like fint også etter ca 8 års daglig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...