Gå til innhold

Tips til interiør

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss hus som vi skal innrede, og jeg er ikke så god på å føle med på trender. Oppdager liksom ting idet de er på vei ut...Synes også det er vanskelig å skape min/vår egen stil, og misunner ofte alle andre hvordan de har det inne, men denne gangen har jeg så lyst til å skape et hjem vi trives godt med. Jeg liker ikke helt sterile interiørhjem, men synes det skal vises hvem som bor der. Saken nå er at vi betalte mye for huset fordi det ligger fint til, men innvendig må det pusses opp en del. Det skal vi gjøre etterhvert, men foreløbig må vi ta til takke med 90-tallsstilen som er der og gjøre det beste ut av den. Iom at vi skal pusse opp etterhvert, har jeg ikke lyst til å bruke så mye på dyrt interiør nå, så jeg trenger tips til hvordan jeg kan lage det fint uten at det koster for mye. Er det noen som vil dele bilder av kule rom, ideer til fine løsninger etc? Er litt ferdig m shabby chic og Home & Cottage-stilen, men hva gjelder nå egentlig?? 

Anonymkode: 908b7...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har litt av alle stiler,noe fra klassisk elegant stil,skandinavisk minimalistisk,masse farger,bohemsk stil og mørke farger.Jeg er ikke en typisk stil,men tar litt av det vi synes er "oss",og på den måten har vi funnet vår stil.bo dere litt inn,så tar du en ting om gangen.vi har bodd i vårt hus i over to år,og vi er stadig i endring.lykke til👍

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Tingelling skrev:

Vi har litt av alle stiler,noe fra klassisk elegant stil,skandinavisk minimalistisk,masse farger,bohemsk stil og mørke farger.Jeg er ikke en typisk stil,men tar litt av det vi synes er "oss",og på den måten har vi funnet vår stil.bo dere litt inn,så tar du en ting om gangen.vi har bodd i vårt hus i over to år,og vi er stadig i endring.lykke til👍

Ja, det er vel litt sånn det må bli, men synes det er litt artig å se hva som finnes av trender. Skandinavisk minimalistisk skulle jeg gjerne sett mer av. Har sett meg ut knaggene til Muuto (Dots), men skulle gjerne sett mer...

Skrevet

Har du instagram er det masse god inspirasjon å hente. Feks emneknaggene nordicinterior, nordiskehjem, greenliving, scandinavianhome og masse masse mer. Har man spørsmål er det flere grupper på Facebook man kan lete i.

På søstrene grene kan man finne fine ting til en rimelig penge.  Sjekk finn.

Myyyye er gjort med noen malingstrøk og nye tekstiler :)

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er vel litt sånn det må bli, men synes det er litt artig å se hva som finnes av trender. Skandinavisk minimalistisk skulle jeg gjerne sett mer av. Har sett meg ut knaggene til Muuto (Dots), men skulle gjerne sett mer...

Jeg synes det å følge en stil helt slavisk blir veldig interiørmagasin og blir fort upersonlig.Jeg har malt gangen blå i sommer og skrudd opp mine knall gule dots knagger.da får jeg litt av alle trender.

bruk Instagram og Pinterest.Der finner jeg inspirasjon til alt.skal jeg ordne vaskerom,søker jeg på vaskerom osv.

AnonymBruker
Skrevet

Mørke farger er veldig populært nå og jeg synes det er kjempe fint bare det ikke blir for mye av det mørke. Instagram er definitivt en bra plass å hente inspirasjon fra, masse fint!

Anonymkode: c889b...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...