Baby Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 I dag syns jeg at jeg var flink. Har litt problemer med å bli ferdig med ex'n og i dag var vi samme sted en stund, men jeg klarte faktisk å la være å gå bort å snakke med han. Så han kikket på meg mens jeg snakket med andre, men jeg kom meg ut derfra før trangen til å snakke med han tok overhånd. Merker at ting går bedre for hver dag jeg ikke ser eller snakker med han, var derfor jeg gikk i dag da jeg merket at jeg ville snakke med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. januar 2005 #2 Del Skrevet 9. januar 2005 Så flink du var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Bravo! Flott innsats. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Congrats! håper jeg klarer det også en gang jeg er på samme sted med ex'en.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå