AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Hei! Er det noen som har erfaring med elipsemaskin? Jeg har ganske kraftig hårvekst på bena, og er såå lei av barbering (må gjøres hver dag for å ikke få stubber, og så blir det så hardt) og voks er liksom dumt det også, er så tiltak og grisete og så må hårene bli lange mellom hver gang. Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: b3ec1...048
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Regner med du mener epileringsmaskin? Elipsemaskin er et treningsapparat Anonymkode: 2abfa...583 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Regner med du mener epileringsmaskin? Elipsemaskin er et treningsapparat Anonymkode: 2abfa...583 Haha, ja!! Anonymkode: b3ec1...048
T-Rex Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 Har en eldre type. Den funker jo forsåvidt, men det er litt mer seigpining enn voks. Min får heller ikke med seg alle hårene ved en gangs "overkjøring", så det tar en del tid.
T-Rex Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har forøvrig en ellipsemaskin også, så bare spør om den også. 3
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #6 Skrevet 26. juli 2017 2 timer siden, T-Rex skrev: Jeg har forøvrig en ellipsemaskin også, så bare spør om den også. Fornøyd med den?? 😅 Anonymkode: b3ec1...048
T-Rex Skrevet 27. juli 2017 #7 Skrevet 27. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fornøyd med den?? 😅 Anonymkode: b3ec1...048 Joda, men så er det en dyr, "halvproff" en også. Digert, tungt bælverk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #8 Skrevet 27. juli 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er det noen som har erfaring med elipsemaskin? Jeg har ganske kraftig hårvekst på bena, og er såå lei av barbering (må gjøres hver dag for å ikke få stubber, og så blir det så hardt) og voks er liksom dumt det også, er så tiltak og grisete og så må hårene bli lange mellom hver gang. Noen som vil dele erfaringer? Anonymkode: b3ec1...048 Jeg hadde en slik før, men fikk veldig mye røde prikker og sår av å bruke den. Opplevde den som veldig brutal mot huden. Jeg vil dessverre ikke anbefale det til andre. Anonymkode: 1ce3c...71c
Scapa Skrevet 27. juli 2017 #9 Skrevet 27. juli 2017 Jeg har en gammel epileringsmaskin jeg bruker på legger pg lår. Rengjør den godt (hodet der bladene sitter) under rennenede vann etter bruk. Når vannet har tørket,dynker jeg den i desinfeksjonssprit og lar den lufttørke. Epilerer meg alltid etter dusj,smører meg med kokosolje etterpå. De første gangene kan det være vondt der huden er tynnest,men det blir du vant til.
kathrinerr Skrevet 30. juli 2017 #10 Skrevet 30. juli 2017 Hahaha, skjønte IKKE problemet ditt først her, tenkte du måtte ha vill hårvekst som irriterte deg under treninga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå