AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Del Skrevet 26. juli 2017 Noen gang testet dette? Tips til bra gjennomføring? Anonymkode: d6736...965 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Del Skrevet 26. juli 2017 Har for stor til det. Anonymkode: 1fb6b...25c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Del Skrevet 26. juli 2017 Sitter ofte på ansiktet til mannen ja Anonymkode: 0f1a2...1ce 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Del Skrevet 26. juli 2017 Jeg liker å bli knulla i munnen. Tenner meg veldig Anonymkode: e4b4b...e88 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Del Skrevet 26. juli 2017 Her gjennomføres det ved at mannen sier noe som "kom å sett deg" eller at jeg sier "la meg ri ansiktet ditt", så ligger han vanlig i senga og jeg setter meg på hodet hans med rumpa mi vent nedover mot bena hans (altså motsatt vei enn 69 stillingen) sånn at han kan ta et godt grep i rumpeballene mine mens han slikker meg. Enten er jeg med underlivet totalt nede på ansiktet hans og stimulerer klitten med nesetippen hans mens han har munnen gravd inn i fitta mi, eller at jeg holder underlivet littegrann oppe så hodet hans ikke er helt dekt , men han stikker ut en hardt tunge som jeg selv "rir" frem og tilbake på <3 Anonymkode: 0f1a2...1ce 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Del Skrevet 27. juli 2017 Både å bli knulla i munnen og at jeg sitter på ansiktet hans mens han slikker meg, er deilig. Anonymkode: e34ef...be5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 27. juli 2017 #7 Del Skrevet 27. juli 2017 Like lite som kvinna behøver å sette seg Ka- Slam rett ned om i lenestolen når hun queener, sitter på ansiktet til en mann, trenger vel han å jukke på i harde lange støt når han puler ei kvinne i munnen. Her i huset skjer det, men med lette støt. Bla med hun på rygg med hodet over sengkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #8 Del Skrevet 27. juli 2017 Det tenner meg fordi det tenner han først og fremst. Jeg liker godt reaksjonen når jeg titter på han iblant Jeg har ikke sittet på ansiktet hans enda, men vi er relativt nye for hverandre... Anonymkode: 7d1b6...bc5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Andrea93 Skrevet 27. juli 2017 #9 Del Skrevet 27. juli 2017 Øvelse gjør mester! Ikke hopp i det og tenk at det vil gå lekende lett første gang - brekningsrefleksen til de aller fleste er litt for aktiv til det. Men, det er lett å "trene den av seg" :-) Jeg gjorde det i løpet av noen måneder, bare ved å pushe meg selv litt lenger hver gang (selv etter det kjennes som man skal brekke seg, har man gjerne noen sekunder på seg), hver dag. Tannbørsten er også en grei treningsmetode Nå går det lett som en lek, uansett stilling og dagsform. I stedet for at jeg ikke greier å gå dypere når penis treffer bak i ganen, vipper jeg den ned i svelget og forbi slik at jeg får plass til hele i halsen/munnen. PS: Dette er forbeholdt at det er noe du tenner på og har lyst å gjennomføre. Jeg hadde aldri giddet å trene av meg brekningsrefleksen om jeg ikke selv tente veldig på scenarioet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #10 Del Skrevet 27. juli 2017 Har jevnlig sex der bare hun suger meg. Nesten daglig, noe som tenner oss begge veldig heldigvis. Noen ganger mykt og forsiktig hvor hun bare suger meg pent og pyntlig, som jeg egentlig liker best selv, noen ganger vil hun ha det mer brutalt og røft. Anonymkode: a262e...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 28. juli 2017 #11 Del Skrevet 28. juli 2017 På 27.7.2017 den 0.26, AnonymBruker skrev: Her gjennomføres det ved at mannen sier noe som "kom å sett deg" eller at jeg sier "la meg ri ansiktet ditt", så ligger han vanlig i senga og jeg setter meg på hodet hans med rumpa mi vent nedover mot bena hans (altså motsatt vei enn 69 stillingen) sånn at han kan ta et godt grep i rumpeballene mine mens han slikker meg. Enten er jeg med underlivet totalt nede på ansiktet hans og stimulerer klitten med nesetippen hans mens han har munnen gravd inn i fitta mi, eller at jeg holder underlivet littegrann oppe så hodet hans ikke er helt dekt , men han stikker ut en hardt tunge som jeg selv "rir" frem og tilbake på <3 Anonymkode: 0f1a2...1ce Heldig mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruuker Skrevet 28. juli 2017 #12 Del Skrevet 28. juli 2017 Var sammen med ei jente som ville prøve dette. Vi gikk frem ganske rolig i starten og økte intensiteten gradvis når hun ga hint om det. Hun hadde ikke så mye brekningsrefleks så gikk ganske bra. Selv kan jeg ikke si jeg fikk fryktelig mye ut av det, men en artig erfaring, hun var happy og det var det som var fokus der og da. Tipset er vel å la henne bestemme hvor dypt/hurtig det skjer, selv om det ofte er mannen som er den dominerende i en slik setting. Man må ikke gå over noen grenser som kan være ubehagelig. Fort gjort å la seg rive med å havne i en kjip situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. juli 2017 #13 Del Skrevet 28. juli 2017 Ryddet for brukerdebatt, personangrep og sexprat. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #14 Del Skrevet 28. juli 2017 På 27.7.2017 den 0.26, AnonymBruker skrev: Her gjennomføres det ved at mannen sier noe som "kom å sett deg" eller at jeg sier "la meg ri ansiktet ditt", så ligger han vanlig i senga og jeg setter meg på hodet hans med rumpa mi vent nedover mot bena hans (altså motsatt vei enn 69 stillingen) sånn at han kan ta et godt grep i rumpeballene mine mens han slikker meg. Enten er jeg med underlivet totalt nede på ansiktet hans og stimulerer klitten med nesetippen hans mens han har munnen gravd inn i fitta mi, eller at jeg holder underlivet littegrann oppe så hodet hans ikke er helt dekt , men han stikker ut en hardt tunge som jeg selv "rir" frem og tilbake på <3 Anonymkode: 0f1a2...1ce Sånn mann vil jeg også ha! :D Anonymkode: 8133a...c44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå