Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan logger man inn der første gang?

Ikke vært student på mange år, aldri brukt Feide for innlogging noe sted og skjønner ikke hvordan jeg lager konto?

Fått studentnummer og pinkode fra studiestedet, betalt semesteravgift og er registrert. De skjønner heller ikke hvorfor jeg ikke får logga inn.

Har prøvd å logge inn med studentnr og pin, fødselsnr og pin(som jeg bruker på studentweb) og mail. Ingenting funker..

Noen som har peiling?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tar noen dager etter du har betalt studentavgiftwn for at det vises.

Anonymkode: 56475...906

Skrevet

på studentweb kan man velge mellom å logge inn med fødselsnummer og PIN eller Feide. Feide er en påloggingsløsning som mange av skolene bruker. det har ikke noe med den andre PIN-koden å gjøre. jeg husker ikke hvordan jeg fikk tilgang til Feide første gangen, men vil tro at jeg fikk en sms eller mail om det. prøv og logg inn på studentweb med Feide og ta på glemt passord. brukernavnet er studentnummeret. kanskje du kan få tilsendt et midlertidig passord på sms/mail og lage nytt passord?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk passord til feide første skoledag. Da vi var på kontoret på skolen for å lage studentbevis. Lagde meg et eget passord på skolens IT-kontor. Hvis jeg husker riktig :) 

Anonymkode: 99f66...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...