Gå til innhold

Transport

Hvordan ordner dere transporten?  

1 stemme

1. 1. Hvordan ordner dere transporten?

• Bruker egen bil
      3
    • Låner bil av slektninger eller venner
      10
    • Leier bil
      9
    • Bruker hest og kjærre
      1
    • Leier helikopter
      0
    • Bruker motorsykkel (egen eller venners)
      0
    • Leier motorsykkel
      0
    • Vi går
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi aner ikke faktisk :wink: og kommer ikke til å vite det før vi står utenfor kirken heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi aner ikke faktisk :wink: og kommer ikke til å vite det før vi står utenfor kirken heller

Oj, det hørtes spennende ut. Er det forloverne som skal ordne det for dere?

Men forresten: Hvordan kommer du deg til kirken da? Bruker du ikke den bilen da?

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet
...Til dere som ikkeleier bil hele dagen: Hvilken transport har dere fra frisør/pynting til kirke/tinghus? Det spekulerer jeg litt på nå...

Det lurer i grunnen jeg litt på også :klø:

Vi har jo båt fra kirka sammen med alle gjestene. Men hvordan komme seg til kirken??? :oops:

Skrevet

Når jeg ser slike fine biler får jeg lyst jeg og, men tror ikke vi kommer til å trenge transport.

Hvis alt går etter planen gifter vi oss i hagen til slottet hvor vi skal ha festen....

Skrevet

Oj, det hørtes spennende ut. Er det forloverne som skal ordne det for dere?

Men forresten: Hvordan kommer du deg til kirken da? Bruker du ikke den bilen da?

Forloverne ordner ja, til kirken skal vi låne en annen bil. pappa kommer og henter oss. Ingen som ser oss da så har ikke lagt noe i akkurat den biten. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

:roll:

Vi skal bruke egen bil både til og fra kapellet. Den er forholdsvis ny og svart. Til vielsen kjører vi selv, da vi skal fotograferes før vielsen ( av praktiske årsaker ), fra vielsen til lokalet har vi tenkt å spørre samboers forlover - og fra festen kjører jeg selv.

Skrevet
:roll:  

Vi skal bruke egen bil både til og fra kapellet. Den er forholdsvis ny og svart. Til vielsen kjører vi selv, da vi skal fotograferes før vielsen ( av praktiske årsaker ), fra vielsen til lokalet har vi tenkt å spørre samboers forlover - og fra festen kjører jeg selv.

Liten avsporing, men hvorfor denne i alle innlegg : :roll:

ser ut som om du synes alt er teit :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje denne funker bedre: :o

Neida, synes bare den har fine øyne - ikke noe annet :wink: Hvis du ser på de innleggene jeg har skrevet i dag, har jeg brukt: :roll: Vet egentlig ikke helt hvorfor, hadde bare lyst. :wink:

Skrevet

OK, mange som ser på den som at den himler med øynene, så den virket litt malplasert...

Skrevet

vi har leid en nydelig hvit limosin til bryllupet vårt. er kjempefornøyd, og ikke dyrt heller... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...