Gå til innhold

Transport

Hvordan ordner dere transporten?  

1 stemme

1. 1. Hvordan ordner dere transporten?

• Bruker egen bil
      3
    • Låner bil av slektninger eller venner
      10
    • Leier bil
      9
    • Bruker hest og kjærre
      1
    • Leier helikopter
      0
    • Bruker motorsykkel (egen eller venners)
      0
    • Leier motorsykkel
      0
    • Vi går
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt på dette med transport til og fra kirken. Hvordan gjør dere det? Det er jo mange som sparer penger på å bruke egen bil eller låne av kjente fremfor å leie. Ellers er det vel noen som bruker hest og kjærre, motorsykkel eller til og med helikopter.

Hva skal dere, og evt. hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Bruker egen bil til kirken. Fra kirken går vi og alle gjestene ned en bakke og blir plukket opp av en båt som tar oss på tur i Lyngørfjorden. Underveis hopper jeg, min nybakte mann, våre to barn (brudesvenner) og fotograf av på på en holme og tar brudebildene. I mellomtiden koser gjestene seg på båten med litt å drikke. Etter en kosetur blir vi alle fraktet med båten til Hotellet hvor vi skal kose oss resten av dagen/kvelden/natten. Koselig ikke sant :)

Skrevet

Høres helt fantastisk ut! Superromantisk :hjerte::hjerte::hjerte:

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Ja :)

Ser du sitter opp sent du også! Litt bridezilla i deg også? Får ikke sove jeg av alle tankene som går rundt i hodet mitt. Føler at jeg har sååå dårlig tid til å få gjort alt sammen. :oops: Gifter oss 13/8-05 og har nesten ikke begynt enda... (Ble fridd til rett før jul).

Klem :wink:

Skrevet
Bruker egen bil til kirken. Fra kirken går vi og alle gjestene ned en bakke og blir plukket opp av en båt som tar oss på tur i Lyngørfjorden. Underveis hopper jeg' date=' min nybakte mann, våre to barn (brudesvenner) og fotograf av på på en holme og tar brudebildene. I mellomtiden koser gjestene seg på båten med litt å drikke. Etter en kosetur blir vi alle fraktet med båten til Hotellet hvor vi skal kose oss resten av dagen/kvelden/natten. Koselig ikke sant :)[/quote']

Ultraromantisk!!! Gid, den som kunne gjøre noe slikt... Nei, vi leier en Hummer...eller får lånt en Audi A8. har overlatt jobben til sambo :wink: . Vi vies jo i tjukkeste Oslogryta, mens festen skal avholdes på et lokale midt i markagrensen, så det er et stykke å kjøre...ingen kan gå, og ikke har vi noe vann til å kjøre båt på, dessverre! :-? Men en buss skal vi ha, som kan ta gjestene med på sightseeing mens vi tar bilder!

Skrevet
Ja :)

Ser du sitter opp sent du også! Litt bridezilla i deg også? Får ikke sove jeg av alle tankene som går rundt i hodet mitt. Føler at jeg har sååå dårlig tid til å få gjort alt sammen. :oops: Gifter oss 13/8-05 og har nesten ikke begynt enda... (Ble fridd til rett før jul).:

Ta det helt med ro! Selv er jeg omtrent halvveis i en ti måneder lang forlovelse, og vi har rett og slett måttet sette litt bremser på planleggingen, for der er ikke så mye å gjøre så tidlig i prosessen, synes vi. Har du kontroll på kirke, lokale og kjole snart, er du helt i rute.

Lykke til!

Skrevet

Vi fikk låne en sportsbil gratis av jobben til moren min vi!

Skrevet
Vi vies jo i tjukkeste Oslogryta, mens festen skal avholdes på et lokale midt i markagrensen, så det er et stykke å kjøre...ingen kan gå, og ikke har vi noe vann til å kjøre båt på, dessverre! :-? Men en buss skal vi ha, som kan ta gjestene med på sightseeing mens vi tar bilder!

Det er jo kjempesnilt av dere å tenkte på gjestene mens dere tar bilder da! Vet ikke helt hva vi gjør med det enda vi.... *tenker*

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Takk for hyggelige og beroligende tilbakemeldinger! :wink:

Skrevet

Vi skal låne bil av slekting eller evt. venn.

Skrevet

Hvor mye er det vanlig å betale dersom man skal leie??

Skrevet

Vi har leid en bil som ligner denne, bare at den en svart og burgunder, og ikke like lang som den på bildet. Vi betaler 2500.

Skrevet

Oj, så stilig den er!

Er det den dere kjører i når dere skal hjem fra festen også? Hvem skal dere ha til å kjøre dette gliset da?

Skrevet
Oj, så stilig den er!

Er det den dere kjører i når dere skal hjem fra festen også? Hvem skal dere ha til å kjøre dette gliset da?

Det er et firma som driver med bryllupskjøring, så vi får en sjåfør derfra. I uniform og greier :wink: Men vi kommer til å ta taxi eller skaffe sjåfør fra festen til hotellet, for de kjører visst ikke om kvelden fordi de har hatt noen episoder med fulle folk, spy osv på kveldskjøring. Det hadde ikke skjedd med oss, men...

Skrevet

Vi brukte brudens pappas bil og det var gratis :wink:

Skrevet

Vi låner den fine BMW'en til stefaren min :kul: Blir bra det når den i tillegg også blir pyntet, og så er det gratis :-) Greit å spare litt der en kan.

Skrevet

Vi låner en strøken gammel Amazon av brudgommens bror/forlover. Har ikke helt bestemt om forlover eller brudgommen selv kjører fra kirka til lokalet (det er en to-dørs og ganske trangt i baksetet). Men dere som ikke leier bil hele dagen: Hvilken transport har dere fra frisør/pynting til kirke/tinghus? Det spekulerer jeg litt på nå...

Skrevet

Vi skal få låne bilen til svigerfar og en kamerat av brudgommen skal være sjåfør.

Fant ut at vi ikke ville legge så mye penger i transport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...