AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #21 Skrevet 28. juli 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er gravid og jeg trener👍🏻 Jeg syns det er rart med damene over her(og som jeg har hørt folk har sagt før og) at de ikke trener pga lite energi og diverse symptomer og plager. For meg er det helt ulogisk. Jeg hadde også hatt lite energi og diverse vondter om jeg ikke trente(har prøvd det og). Nettopp pga treninga får jeg mer energi, mindre bekkenplager og føler meg ikke like tung og tungpust. Jeg går raske turer i bratt terreng, trener styrke samt avspenningsøvelser. Gjør også knipeøvelser og tøyeøvelser for bekken og sete da jeg plages en del med bekken og bak under graviditeten. Øvelsene prøver jeg å få til hver dag, mens styrke og gåturer blir ca 3 ganger i uka. Anonymkode: a5048...1d4 Tror du skal være litt forsiktig med å kritisere de som ikke trener. Jeg har risikosvangerskap, kvalme/oppkast hele tiden (er i uke 25) osv. Trente hardt før graviditeten, nå klarer jeg ikke mer enn en-to ganger i uken. ikke alle får energi av å trene slik som du gjør. Anonymkode: 3203b...814
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #22 Skrevet 28. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal være litt forsiktig med å kritisere de som ikke trener. Jeg har risikosvangerskap, kvalme/oppkast hele tiden (er i uke 25) osv. Trente hardt før graviditeten, nå klarer jeg ikke mer enn en-to ganger i uken. ikke alle får energi av å trene slik som du gjør. Anonymkode: 3203b...814 Hvor er kritikken? Og hvor står det at alle får energi som jeg gjør? Det var ikke i utgangspunktet snakk om alvorlig syke gravide eller høyrisikosvangerskap i denne tråden slik jeg oppfattet det. Faller man under den kategorien er jo råd fra helsepersonell som gjelder. Og selv om man har høyrisiko og er alvorlig syk så er det jo mange som kan trene, fks under veiledning eller hos fysio. Og du trener jo en- to ganger i uka og det er jo mye og utrolig bra sett opp mot svangerskapet du har. Godt jobba Tydeligvis et litt ømtålig tema Anonymkode: a5048...1d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå