AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Jeg bruker som regel ikke bh, da jeg har uansett små bryster. Men ofte har jeg behov for å skjule brystvortene, da de synes altfor godt gjennom stoffet på t-skjorter og slikt. Har prøvd å bruke vanlig plaster over brystvortene, det har fungert etter hensikten, men dessverre har jeg utviklet allergi mot plasten eller limet i plasterne, så i dag har jeg vannblemmer rundt på brystet der plasteret satt i går. Det begynte med rødhet og utslett for litt tid tilbake siden, som jeg ignorerte, og bare fortsatte med plasterene. Men nå har jeg altså fått væskefylte blemmer, så da er det stopp med plaster. Ser da etter et alternativ til å skjule brystvortene, uten å måtte gå med bh (som jeg dessuten ikke kan fordra). Fant disse såkalte nipple covers hos en nettbutikk (Cubus i dette tilfellet). Men hvordan bruker man dem...? Kleber de seg fast av seg selv rett på huden, uten noe mere dill, eller inneholder de noe lim? Eller er de ment å ha innenfor en bh? Anonymkode: fd801...71b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Det hørtes vondt ut. Hvis huden reagerer på plaster, hvorfor skulle den ikke da kunne reagere på nipple covers? Jeg tenker at huden kanskje trenger en pause fra alt som klistrer seg fast på eller rundt brystvortene. Et alternativ til bh kan være topper/singleter med innlegg. Vet ikke hvor vanlige de er i Norge, men jeg fant i London en gang. Anonymkode: 379d1...1a1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hørtes vondt ut. Hvis huden reagerer på plaster, hvorfor skulle den ikke da kunne reagere på nipple covers? Jeg tenker at huden kanskje trenger en pause fra alt som klistrer seg fast på eller rundt brystvortene. Et alternativ til bh kan være topper/singleter med innlegg. Vet ikke hvor vanlige de er i Norge, men jeg fant i London en gang. Anonymkode: 379d1...1a1 Jeg leste at de nipple covers-greiene er av silikon. Plaster og lim er ikke silikon, og silikon er jo relativt allergivennlig, er det ikke? Anonymkode: fd801...71b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Skrevet 26. juli 2017 De klebrer seg til huden ja. Eneste måten du kan se om du tåler dem på er jo å prøve. Anonymkode: b7292...9a8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #5 Skrevet 26. juli 2017 De fra cubus er de jeg liker best og som varer "flere ganger", om du skjønner. Bestilte fra ebay, men de satt ikke på en halvtime en gang.. Anonymkode: eee31...fa0
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste at de nipple covers-greiene er av silikon. Plaster og lim er ikke silikon, og silikon er jo relativt allergivennlig, er det ikke? Anonymkode: fd801...71b Det er greit nok det, men du fester jo allikevel nipple covers til huden. Og huden har allerede blitt sår av teipen. Det er jo selvfølgelig bare å prøve nipple covers, men ville gi noen andre tips i tilfelle det ikke skulle fungere. Anonymkode: 379d1...1a1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 Hentet fra en svensk nettside: http://www.barabrost.se/nipple-covers/ Har oversatt noe av teksten: Når du bruker nipple covers, skal huden være ren og tørr når du fester dem over brystvortene. Disse produktene er ikke ment for å være på huden over 12 timer. Du skal ikke bruke nipple covers over åpne sår, om du er allergisk mot silikon eller har en hudsykdom. Alle hudtyper er ulike, så om du mot formodning skulle merke at du får rødheter eller at huden blir irritert, bør du slutte å bruke nipple covers. Anonymkode: 379d1...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå