Gå til innhold

Denne jobben er ikke noe for meg likevel :/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vennligst les nØye:

Jeg sa opp min forrige jobb og har så vidt begynt å få dagpenger (3 mndrs karantene) 

Jeg kan via nav søke praksisplasser der jeg virkelig ønsker å jobbe. Det er ikke alltid like enkelt å få til, men har i allefall denne avtalen med dem samt at jeg er påmeldt for karriereveil senere i aug. 

Idag via helt andre prosesser (rekrutteringsbyrå) , hadde jeg min FØRSTE arb.dag hos Power(Expert). Kontrakten signeres heldigvis ikke før mandag. Selvom jeg takket ja, har jeg fortsatt muligheten til å trekke meg siden kontrakten ikke signeres før mandag? 

Sjefen snakker ikke så godt norsk, og fant ut flere ting via andre kolleger idag: Det er sinnsykt sterk konkurranse og stort press om bonus og salg salg salg. Og det er jo årsaken til at ja sa opp min forrige jobb. Det er heller ingen UB tillegg, og bonusen er igjen - kvartalsvis. Jeg hører også historier om hvor bra enkelte har gjort det ila en uke og også de som ble sparka fordi de ikke leverte. Og snittalderen er 19 år!

Jeg er 25 år med utdannelse og 8 års arb erfaring fra tidligere. Nå er det virkelig på tide at jeg i det minste retter fokuset mot en jobb som er annet enn salg. Spesielt når jeg hører at de to sjefene på 28 år starta der via praksis på nav vil jeg også bruke denne praksismuligheten et sted jeg virkelig vil være. 

Sa ja til denne for jeg tenkte at det er bedre å ha noe enn ingenting. Men i lengden er jeg redd for å feile/ikke trives/ikke oppnå høyt nok bonus da konkurransen er der 24/7. 

Hva i all verden skal jeg gjøre? Skal jeg trekke meg eller bli? 

Trenger sårt all den råd og tips jeg kan få. 

Anonymkode: 150ce...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er fulltid i 3 uker oga opplæring. Deretter deltid. likevel forteller sjefen historier om folk som lå på topplista og leverte dobbelt så mye som en på heltid.. no pressure..

Anonymkode: 150ce...7ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

" Selvom jeg takket ja, har jeg fortsatt muligheten til å trekke meg siden kontrakten ikke signeres før mandag?"

Ja.

Anonymkode: 98148...c8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...