AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #1 Skrevet 26. juli 2017 Hei! Så annonse for dette på facebook. Noen som har prøvd? Er det for godt til å være sant? 😁 https://shiny-wax.com/ Anonymkode: 88958...d2d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 ble litt skeptisk da jeg så hjemmesiden.. Anonymkode: 1ac4a...b1e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Har prøvd slik type voks. Fungerer dårligere enn vanlig veet varmvoks i min mening. Mye mer komplisert og vanskeligere å få et fint resultat. Anonymkode: dc644...aae 1
smasmine Skrevet 4. september 2017 #4 Skrevet 4. september 2017 Nei dette funker nok ikke dere, dessverre😂Når ting ser for godt ut til å være sant, så er det gjerne det. Men jeg gikk på limpinnen igjen vettu, men for noe dritt. Du får en pose med voksbønner. Ikke noe skriv, ingenting. Finner nå ut hvordan bruke det på nettsiden. Blir ALDRI flytende i vannbadet, det tok evigheter. Og når det først var klart , og jeg ivrig smurte det på leggen min klar for smuuude ben, så smuldret det opp og gikk slett ikke an å bare draaa så fint av som på filmen. Ingen hår borte, noen kroner fattigere, men går sikkert på neste FANTASTISKE produkt også jeg😬😁
Moemoe Skrevet 27. oktober 2017 #5 Skrevet 27. oktober 2017 Hei. Jeg enda verre erfaring med dette. Gikk også rett på. Jeg bestilte 600g shinywax fra shiny-wax.com og betalte 499,- via Paypal den 22. september og dette ble trukket fra min konto den 25. september. Jeg sendte en forspørsel den 18. oktober om hvor varen min var da jeg ennå ikke hadde mottatt den, men har ikke fått noe svar. Jeg bestilte også en gang til da jeg fant et ekstremt bra tilbud til 49,- for 300g den 16. oktober og dette ble trukket fra min konto den 20. oktober (dessverre ikke med PayPal, dum som jeg var). Den 23. oktober ble jeg trukket ytterligere 499,- fra min konto og fikk en ordrebekreftelse på mail der de takket for bestillingen på 300g shinywax og at den blir sendt snart. Jeg har ikke bestilt mer enn de to første gangene, altså 499,- en gang og 49,- gang nr. to. Så kontaktet jeg de via den mailen de oppgav i ordrebekreftelsen og forklarte dette og bad om refusjon. Da fikk jeg et automatisk svar om at de ikke svarer på mail, men at jeg må kontakte de via facebooksiden. Det gjorde jeg og fikk automatisk svar om at de ikke svarte på facebook, kun mail... Da ble jeg sur og skrev den samme meldingen på den siste facebookposten/annonsen. Kort tid etter ble jeg bannet fra å kommentere og å kontakte de via facebook. Jeg har nå bestilt for til sammen 548 kr, blitt trukket 1047 kr og ikke mottatt noen ting. Ikke bestill derfra!!!
Påkrevd Skrevet 27. oktober 2017 #6 Skrevet 27. oktober 2017 6 minutter siden, Moemoe skrev: Hei. Jeg enda verre erfaring med dette. Gikk også rett på. Jeg bestilte 600g shinywax fra shiny-wax.com og betalte 499,- via Paypal den 22. september og dette ble trukket fra min konto den 25. september. Jeg sendte en forspørsel den 18. oktober om hvor varen min var da jeg ennå ikke hadde mottatt den, men har ikke fått noe svar. Jeg bestilte også en gang til da jeg fant et ekstremt bra tilbud til 49,- for 300g den 16. oktober og dette ble trukket fra min konto den 20. oktober (dessverre ikke med PayPal, dum som jeg var). Den 23. oktober ble jeg trukket ytterligere 499,- fra min konto og fikk en ordrebekreftelse på mail der de takket for bestillingen på 300g shinywax og at den blir sendt snart. Jeg har ikke bestilt mer enn de to første gangene, altså 499,- en gang og 49,- gang nr. to. Så kontaktet jeg de via den mailen de oppgav i ordrebekreftelsen og forklarte dette og bad om refusjon. Da fikk jeg et automatisk svar om at de ikke svarer på mail, men at jeg må kontakte de via facebooksiden. Det gjorde jeg og fikk automatisk svar om at de ikke svarte på facebook, kun mail... Da ble jeg sur og skrev den samme meldingen på den siste facebookposten/annonsen. Kort tid etter ble jeg bannet fra å kommentere og å kontakte de via facebook. Jeg har nå bestilt for til sammen 548 kr, blitt trukket 1047 kr og ikke mottatt noen ting. Ikke bestill derfra!!! Vet ikke hvor mye som er akseptert å dele her, men hvis du går til whois.com og taster inn websiden til shiny-wax, så får du opp litt informasjon. Stikkord: Christian;) Er ikke sikkert du kommer noe lengre her, men en annen mailadresse og et telefonnummer finner du nok. Lykke til. Hater sånne svindlere!
Moemoe Skrevet 27. oktober 2017 #7 Skrevet 27. oktober 2017 9 minutter siden, Påkrevd skrev: Vet ikke hvor mye som er akseptert å dele her, men hvis du går til whois.com og taster inn websiden til shiny-wax, så får du opp litt informasjon. Stikkord: Christian;) Er ikke sikkert du kommer noe lengre her, men en annen mailadresse og et telefonnummer finner du nok. Lykke til. Hater sånne svindlere! Tusen takk for svar! Jeg prøvde, men fant bare to tlfnr. som ikke var i bruk... Jeg har også funnet kontaktinfo gjennom PayPal som også var en blindvei.
Påkrevd Skrevet 27. oktober 2017 #8 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, Moemoe skrev: Tusen takk for svar! Jeg prøvde, men fant bare to tlfnr. som ikke var i bruk... Jeg har også funnet kontaktinfo gjennom PayPal som også var en blindvei. Det var synd, men har du prøvd å gå enda et steg videre? På onlinegroup.dk, som angivelig står bak denne og en rekke andre nettbutikker, finner du enda et tlf. nr og mailadresse.
Moemoe Skrevet 27. oktober 2017 #9 Skrevet 27. oktober 2017 2 minutter siden, Påkrevd skrev: Det var synd, men har du prøvd å gå enda et steg videre? På onlinegroup.dk, som angivelig står bak denne og en rekke andre nettbutikker, finner du enda et tlf. nr og mailadresse. Jeg sendte inn en melding der jeg spurte om de var eiere av shiny-wax.com, og håper på et svar der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå