Cecilie82 Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 (endret) Min mikrobølgeovn har tatt kvelden. Tenkte å kjøpe ny. Hvilken er å anbefale til hjemmebruk? Endret 25. juli 2017 av Cecilie82
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har ikke peiling på microbølgeovn, men vil tro det er enklere å gi deg råd om du forteller omtrent hvordan du har tenkt å bruke den. Bruker du den til å smelte smør og varme tacolefser, eller lager du full middag i den 5 dager i uken? Trenger du crisp-funksjon? Anonymkode: f4849...22a
Cecilie82 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke peiling på microbølgeovn, men vil tro det er enklere å gi deg råd om du forteller omtrent hvordan du har tenkt å bruke den. Bruker du den til å smelte smør og varme tacolefser, eller lager du full middag i den 5 dager i uken? Trenger du crisp-funksjon? Anonymkode: f4849...22a Nå skal den ikke fungere som en ovn som mest blir brukt på en hytte. Tenkte tining/popkorn laging/smelting av smør etc.. god watt roterende brett hadde vært greit.. Har hørt at et av mikrobølgeovn merkene har fått negativ kritikk. Husker ikke vilke det var
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #5 Skrevet 27. juli 2017 Det hender det slenger noen skikkelig gode tilbud en gang i blant. Jeg fant min på tilbud hos Coop Obs! i mars. En Kennex (da et ukjent merke for meg) til 299,- Den har grillelement, er ikke av de største (lett å få plass til den på benken uten at den spiser for mye plass). Fungerer helt supert. Kjøpte meg en grillpanne til micro på eBay så jeg kunne bruke grillen. Funker helt greit det også. Good value for money den micro'en. Veldig fornøyd Anonymkode: 78817...7b3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #6 Skrevet 27. juli 2017 Når vi snakker om tilbud. Sjekk denne hos Europris. Kanskje den kan være et alternativ? Anonymkode: 78817...7b3
Cecilie82 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Når vi snakker om tilbud. Sjekk denne hos Europris. Kanskje den kan være et alternativ? Anonymkode: 78817...7b3 Har aldri hørt om det merket? Har du erfaring med denne selv?
Cecilie82 Skrevet 28. juli 2017 Forfatter #8 Skrevet 28. juli 2017 Akkurat nå, Cecilie82 skrev: Har aldri hørt om det merket? Har du erfaring med denne selv? Var jo veldig billig. Men stod ikke stort under produktinformasjon. Noen som har kjøpt denne på Europris?
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2017 #9 Skrevet 28. juli 2017 4 timer siden, Cecilie82 skrev: Har aldri hørt om det merket? Har du erfaring med denne selv? Nei. Jeg har som nevnt en Kennax, kjøpt på tilbud til samme pris. Da vet du i alle fall Anonymkode: 78817...7b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå