AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Har kommet inn på venteliste på førstevalg, og har fått tilbud om plass på annet studiet også. Krysser fingrene for at jeg kommer inn på ventelisten, men sier ja til begge delene. Er tho litt mer usikker på det studiet der jeg fikk plass. Det jeg lurer på er, om jeg da ikke skulle komme inn på ventelisten, og har sagt ja til dette studiet, men etter fristen for å takke ja/nei ombestemmer meg. Kan jeg da fortsatt si fra meg plassen uten problemer før skolestart?? Anonymkode: e32f4...36a
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Det var ikke så lett å få sammenheng i det du skrev, men takker du ja til plass du blir tilbudt fra ventelist, sp mister du den plassen du allerede har. Du kan ikke oppholde to studieplasser samtidig. Anonymkode: 5fd66...ef2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Nei det vet jeg, men tenker om jeg ikke kommer inn på venteliste plassen, som da tilsier jeg får den plassen der jeg kom inn. Jeg lurer på da om jeg kan gi fra meg plassen senere uten problemer om jeg ombestemmer meg? Etter 26. Juli som er svar fristen. La oss si uka før skolestart, at jeg ombestemmer meg ang det studiet, kan jeg si fra meg den plassen til noen annen? Sorry for litt rotete tekst. Anonymkode: e32f4...36a
Horten Market Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Ja, du kan si fra deg plassen senere. Du kan til og med la være å møte opp første skoledag. En annen vil da få plassen din. Dette kan også skje med deg på ventelisteplassen. Hvis noen ikke møter til studiestart, så kan du få plass.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 4 minutter siden, Horten Market skrev: Ja, du kan si fra deg plassen senere. Du kan til og med la være å møte opp første skoledag. En annen vil da få plassen din. Dette kan også skje med deg på ventelisteplassen. Hvis noen ikke møter til studiestart, så kan du få plass. Ah, okay. Akkurat det jeg lurte på Takk for hjelpen. Nå har jeg ihvertfall sendt inn svar, så får man se hva som skjer Krysser fingrene for ventelista, hehe Anonymkode: e32f4...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå