AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Jeg blir helt sprø. Det er et album på min iphone med samme bilder som i en mappe på laptopen min. Det går ikke an å slette albumet. Det kommer ikke opp en søppelkasse verken når jeg går inn på hvert enkelt bilde eller når jeg markerer alle. Eneste måten jeg har fått til å overføre bilder fra laptopen til iphonen er gjennom å legge bilder jeg vil ha overført i den mappa, plugge i ledningen, så havner de i albumet. Mener å huske at jeg for lenge siden slettet endel bilder fra mappa, og at det da ved synkronisering også ble færre bilder i albumet. Men i dag slettet jeg kjempemange fra mappa på dataen, men da jeg plugget i ledningen og synkroniserte, var det fortsatt drøssevis av bilder i albumet. Ville overføre noen få bilder fra laptop til iphone, men det gikk ikke. Hva gjør jeg? Kan ikke tenke meg annet enn at det finnes enklere måter å gjøre dette på, uansett? Jeg har ikke, og vil ikke ha icloud. Håper noen kan hjelpe! Og når jeg først er i gang: Hvordan får jeg enkelt en fin sang som ringetone? Gjerne overføre den også fra laptopen. Har syntes det virker innviklet før, så har bare hatt standard kjip tone... Anonymkode: d2d54...e36
tdm900 Skrevet 26. juli 2017 #2 Skrevet 26. juli 2017 Du får ikke et ønsket musikkspor rett inn på iPhone som en ringetone. Du må enten kjøpe den samme som ER ringetone, eller du må ha et eget lite program for å lage et eget spor av det du vil ha. Prøvde dette selv en gang, men fikk bekreftet at det gikk ikke av en kollega som hadde prøvd og prøvd det samme selv.
Titania Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Bildene kan jeg ikke hjelpe deg med, dessverre. Men google er din venn når det kommer til ringetoner - ikke vanskelig i det hele tatt - http://www.dinside.no/mobil/hvordan-lage-egne-ringetoner-til-iphone/60993328
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå