Gå til innhold

Trekant med 2 menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare sykt lyst til å dele en ting med dere. For non uker siden spurte han jeg holder på med om jeg kunne tenkt meg å være med på trekant med han og bestekompisen. Jeg sa tvert nei og diskusjonen ble lagt dø da jeg hadde lyst, men ikke turte. 

Noen uker senere dukker denne diskusjonen opp igjen I forbindelse med et besøk til denne kompisen. Jeg har på denne tiden rukket og fantasere rimelig mye om to menn som vet hva de liker og vet hva de gjør. Jeg sa meg derfor villig til å ikke ha noe plan. Men skjedde det så skjedde det. For det måtte være naturlig for min del oh ikke oppsatt. Gjett hva. Vi dro dt og hadde det hyggelig og sånn. Han jeg holder på med begynner å kline med meg og gjør meg rimelig kåt før han sier til kompisen at han måtte jo gjerne være med. Hehe. Plutselig kom det et ekstra sett med hender osv. Jeg har aldri vært så kåt og så revet med. De hadde gjort dette før og visste hva de gjorde og gav meg tidenes diggeste opplevelse . De var heller ikke redd for hverandre da begge er bifile. Men jeg fikk oppmerksomhet fra to. Sykt digg og gjør det gjerne igjen. 

Noen andre med positiv erfaring med trekant med to menn? 

Anonymkode: fbf92...0b6

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble du DP'd?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Nei jeg ble ikke det. Hadde bind for øynene store deler. Skikkelig pirrende. Dp kommer neste gang håper jeg. Hehe😜 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis kompisen min hadde knullet eller tafset på dama mi. Ville jeg ikke hatt noe med noen av de å gjøre igjen.

Lurer på om det vennskapet der kommer til å vare...

Anonymkode: d5366...fc1

• Liker 14
Skrevet

Har litt erfaring med to menn, ja. Elskeren min (og jeg) elsker å ha med en ekstra mann. 

DP er favoritten, og du får glede deg til det! 👍🏼😉

• Liker 2
Skrevet

Kult for deg, TS!!

Bra det var vellykket.

• Liker 2
Skrevet

Tok du en Northug?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis kompisen min hadde knullet eller tafset på dama mi. Ville jeg ikke hatt noe med noen av de å gjøre igjen.

Lurer på om det vennskapet der kommer til å vare...

Anonymkode: d5366...fc1

TS her. De har hatt trekant før md andre. Og vært venner i mange mange år. Det vennskapet varer. Han jeg holder på med har ingen problemer med felles moro. Jeg syns det var digg at de kommuniserer så bra og er så trygge jeg. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Persephone skrev:

Tok du en Northug?

Ts: Ja. Det gjorde jeg faktisk 😂😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det...? :sjenert:

Anonymkode: 26483...ffc

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

High five!

Hva er det...? :sjenert:

Runke to gutter samtidig som om du står på ski.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Persephone skrev:

Ah, takk. Runket du dem i mål også eller var det liksom oppvarming? (beklager hvis jeg drar det i retning av runketråd her).

• Liker 1
Skrevet

Ah, takk. Runket du dem i mål også eller var det liksom oppvarming? (beklager hvis jeg drar det i retning av runketråd her).

Jeg har nok aldri gjort det. Foretrekker damer ^^"

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Persephone skrev:

High five!

Står på ski? 🤔

Anonymkode: 03005...a5d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke i mål nei. Hehe😜 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Persephone skrev:

Jeg har nok aldri gjort det. Foretrekker damer ^^"

Skjønte det, men ettersom TS er anonym får hun ikke noe sitatvarsel uansett, så jeg bare håper at hun plukket opp spørsmålet.

• Liker 4
Skrevet

Skjønte det, men ettersom TS er anonym får hun ikke noe sitatvarsel uansett, så jeg bare håper at hun plukket opp spørsmålet.

Gjør man ikke det? Sjelden jeg skriver som anonym, men jeg er temmelig sikker på at man får varsel.

AnonymBruker
Skrevet

Kvalmende... Rett og slett kvalmende! Og slike tråder som dette lar moderator stå åpne. Det er ikke lengre ganske så uskyldig forum som det engang var. Greit nok å spørre litt om sex, for all del. Men det bør da også være en grense. Før var det mere "Klara-klok" mens nå er det DP, fuckfriend, orgier,gangbang,ons og ganske så detaljert. Våkn opp slappe moderatorer, slike tråder og lignende hører hjemme i Cupido og nakenprat, ikke på KK! Mange nysgjerrige unge som leser dette forum også!

Anonymkode: 55374...c1e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Oh ja, jeg har hatt det noen ganger, og det er SYKT digg! Det beste jeg vet. Kan absolutt anbefale DP (husk forberedelser)!!!
Gratulerer, og lykke til videre! :P

Anonymkode: 4cd42...865

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg aldri gjort. Bare tanken på hvordan man som jente blir omtalt av disse guttene i plenum senere er helt avskrekkende. Uavhengig av hvor chille og tolerante de fremstår, finnes det faktisk ikke noe lavere på "rangstigen" enn jenter som blir tatt av flere menn på en gang.

Anonymkode: 79963...754

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...