AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 I persepsjonsteorien er det noe som sier at kvalitet er hva inneholdet er oppbevart i. Det er liten tvil om at kaffen smaker bedre og aromaene er tydeligere i Kafé-kaffekopper vs. å kjøpe noen billigkopper fra Unik eller på Nille. Vet at merkevarene har copyrights på sine kopper og du ikke kan kjøpe de, men det må vel være noen som produserer selve koppen (uten logoene) som har til salgs? Anonymkode: 0783b...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #2 Del Skrevet 26. juli 2017 Staples Wittusen & Jensen Og andre firmaer som selger kontorrekvisita og butikkutstyr. Anonymkode: 2705d...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Del Skrevet 26. juli 2017 Men hvordan vet du kvaliteten på disse? Spørsmålet som er helt utrolig viktig å få besvart er: Ville kafekjedene ha kjøpt via disse? Anonymkode: 0783b...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #4 Del Skrevet 26. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan vet du kvaliteten på disse? Spørsmålet som er helt utrolig viktig å få besvart er: Ville kafekjedene ha kjøpt via disse? Anonymkode: 0783b...9a9 Noen av disse krusene er jeg temmelig sikker på at jeg har sett i bruk hos kaffekjeder, ja. Jevnt over er kopper med doble/triple lag og termoeffekt av bedre kvalitet enn de tynnere, og de dyrere koppene er bedre enn de billige. Jeg vet ikke hvor kaffekjedene kjøper sine kopper, men kanskje her? Google "pappkrus med trykk", så finner du nok krus av riktig type. Jeg tror nok alle som selger kopper med trykk er villige til å selge kopper uten trykk til samme pris. Anonymkode: 2705d...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå