Blod Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Dere som har blitt grovt seksuelt trakassert, hvordan har det påvirket dere i ettertid?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Går ikke lenger lettkledd selv om det er veldig varmt og det frister veldig, og kan i perioder få angst og grue meg for å gå ut døra, i de periodene skjelver jeg så mye at jeg ikke har kontroll over kroppen. Anonymkode: a9d2a...422
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #3 Skrevet 26. juli 2017 Går aldri i singletter eller utringede topper, helst ikke stramme heller (da må de ha ermer i det minste), og liker å bruke en løsere jakke eller hettegenser utenpå så ingen ser kroppen. Går aldri i kjole/skjørt/shorts, kun tights til knærne eller nedenfor. Syntes det er dødskjipt å ikke kunne pynte meg eller noe, at det skal bli så negativt, og som hun over her så får jeg av og til angst og gruer meg til å gå ut døra, tenker på eksagt hvilke gater og områder jeg skal gå i og kalkulerer risiko, og ender da med å skifte antrekk og ta på meg styggere klær. Både jeg og typen syns dette er dødskjipt at jeg må kle meg styggere osv men han syns det er "stas" når andre ser på meg , jeg syns det er forferdelig... Sminker meg også veldig dempet. Har også gjort at jeg hadde / har veldig sex issues. At sex var alt jeg var verdt, at folk kun snakket til meg pga utseende osv. Anonymkode: 1fbb4...7c3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå