Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Hvis du hadde råd, er dette galskap? Jeg har levd store deler av live mitt i uniform og savner den dagen jeg kan se mer fresh ut. Jeg har en Rolex-fetish også Hvis du hadde råd, er dette fortsatt galskap?
Titania Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Hvis jeg hadde hatt råd, hadde jeg ikke kjøpt den, men det er bare fordi jeg syns den er stygg Hadde heller gått for en Tag Heuer :D 2
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Galskap. Anonymkode: 4183f...4d5 Du trenger ikke å gå rundt grøten for min del.
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2017 45 minutter siden, Titania skrev: Hvis jeg hadde hatt råd, hadde jeg ikke kjøpt den, men det er bare fordi jeg syns den er stygg Hadde heller gått for en Tag Heuer :D Stygg? På en mann? Har du en link til en Tag Heuer du liker?
Professor Orm Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 Drømmer om denne: https://www.rolex.com/watches/pearlmaster/m80299-0018.html Det er defintivt galskap. Man skjønner prisen er temmelig stiv når det kun er oppgitt "price on request" Mer realistisk ville det blitt denne, helst i rosa selvfølgelig: https://www.rolex.com/watches/datejust/m279384rbr-0011.html 158 400. Galskap det også. 3
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #7 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Professor Orm skrev: Drømmer om denne: https://www.rolex.com/watches/pearlmaster/m80299-0018.html Det er defintivt galskap. Man skjønner prisen er temmelig stiv når det kun er oppgitt "price on request" Mer realistisk ville det blitt denne, helst i rosa selvfølgelig: https://www.rolex.com/watches/datejust/m279384rbr-0011.html 158 400. Galskap det også. Blir vi sammen skal du få den første som morgengave;)
Professor Orm Skrevet 25. juli 2017 #8 Skrevet 25. juli 2017 2 minutter siden, Lanista1984 skrev: Stygg? På en mann? Har du en link til en Tag Heuer du liker? Synes generelt sett det er mye penere med klokker i et eller annet hvitt metall, og kanskje ikke med diamanter på en mann. Bare rette typen ville klart å komme unna med ei klokke som i det første innlegget 2
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Professor Orm skrev: Synes generelt sett det er mye penere med klokker i et eller annet hvitt metall, og kanskje ikke med diamanter på en mann. Bare rette typen ville klart å komme unna med ei klokke som i det første innlegget Litt enig i det med diamanter, men jeg tror muligens jeg kan komme unna med det. Hvis jeg var veldig feminin ville det ikke ha fungert.
Titania Skrevet 25. juli 2017 #10 Skrevet 25. juli 2017 2 minutter siden, Lanista1984 skrev: Stygg? På en mann? Har du en link til en Tag Heuer du liker? Jeg er ikke sånn som ser om noe ser bra ut på folk - det skal sies, jeg ser bare på selve produktet, og finner ut om det er fint eller ikke Kommer ikke på noen i farta, og gidder ikke lete akkurat nå Men vant en Carrera for noen år siden, og syns fortsatt det er vanvittig synd at jeg måtte selge den. Herreklokke sådan, men jeg syns vanligvis de er finere enn dameklokkene
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #11 Skrevet 25. juli 2017 Jeg har jobbet utenlands og slitt i over ti år uten noe å bruke penger på. Vært veldig nøysom. Og et tragisk dødsfall gjorde at jeg arvet litt. Snart er jeg tilbake i Oslo med null selvtillit og alle mine kompiser har vokst seg inn i familer. Jeg trenger noen leketøy. Så bil vil bli italiensk. Som sagt. Lav på selvtillit. Høy på livet og hva neste kapittel vil bringe. Jeg vil gjerne gå i dress hver dag og har en mulighet innen en bransje jeg kan litt om. Normalt sett ser du meg i militære klær. Det er av stor interesse jeg viser denne linken her. Er en Ferrari å gå for langt? Hvis man har råd til det i Norge? Jeg bare lodder stemningen blant noen. Det er ingen skrytetråd. Jeg har ingenting å skryte av.
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Titania skrev: Jeg er ikke sånn som ser om noe ser bra ut på folk - det skal sies, jeg ser bare på selve produktet, og finner ut om det er fint eller ikke Kommer ikke på noen i farta, og gidder ikke lete akkurat nå Men vant en Carrera for noen år siden, og syns fortsatt det er vanvittig synd at jeg måtte selge den. Herreklokke sådan, men jeg syns vanligvis de er finere enn dameklokkene Okay:)
Gjest Fleiben Skrevet 25. juli 2017 #13 Skrevet 25. juli 2017 Jeg er mest glad i TAG Heuer, og har selv denne http://www.urverket.no/tag-heuer-aquaracer-calibre-5-automatic-solvfarget-stal-o41-mm-p-10724.html. Er ikke spesielt fan av Rolex, da jeg synes flere av disse blir for snobbete - no offence. Selv er jeg mer glad i sporty klokker som kan brukes til alt. Har også en Tissot t-touch titanium jeg er veldig fornøyd med Siste klokken i kolleksjonen er faktisk en Garmin fenix 3, men den brukes mer til turer og jakt.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #14 Skrevet 25. juli 2017 8 minutter siden, Professor Orm skrev: Drømmer om denne: https://www.rolex.com/watches/pearlmaster/m80299-0018.html Det er defintivt galskap. Man skjønner prisen er temmelig stiv når det kun er oppgitt "price on request" Mer realistisk ville det blitt denne, helst i rosa selvfølgelig: https://www.rolex.com/watches/datejust/m279384rbr-0011.html 158 400. Galskap det også. Disse var sykt tacky. Hadde gått for en mye mer klassisk og smakfull klokke dersom jeg hadde hatt 200.000,- å svi av på det. Så til trådens spørsmål; jeg synes dyre klokker kan være fine. Og dersom man bærer en dyr klokke uten å flashe den, er det alltid sexy. Ikke galskap dersom man har råd til den. Så god råd at man ikke flasher den. Det er harry. Litt som når middelklassen kjøper seg logo-produkter og flasher disse. Vesker til 10-20.000,-. Damer som bruker disse gjør det ofte på en måte som lyser at de måtte spare for å kjøpe vesken og egentlig ikke burde brukt penger på en veske i den prisklassen. Det blir så krampaktig... Anonymkode: 108be...5fe 1
Professor Orm Skrevet 25. juli 2017 #15 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Litt enig i det med diamanter, men jeg tror muligens jeg kan komme unna med det. Hvis jeg var veldig feminin ville det ikke ha fungert. Kan selvfølgelig godt hende, og det viktigste er at du liker klokken. Gult gull kan bli litt voldsomt på mange tror jeg, med mindre man har en hudtone som tilsier at man ikke kan ha sølv eller man er litt mørk i huden. En gullklokke gir også et litt annet inntrykk, den skriker på en måte "se på meg!" og krever rett og slett oppmerksomhet. Ville for øvrig valgt en fin klokke over en Ferrari. Blir på en måte mindre flashy, en Ferrari er litt overkill. 1
Professor Orm Skrevet 25. juli 2017 #16 Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse var sykt tacky. Hadde gått for en mye mer klassisk og smakfull klokke dersom jeg hadde hatt 200.000,- å svi av på det. Så til trådens spørsmål; jeg synes dyre klokker kan være fine. Og dersom man bærer en dyr klokke uten å flashe den, er det alltid sexy. Ikke galskap dersom man har råd til den. Så god råd at man ikke flasher den. Det er harry. Litt som når middelklassen kjøper seg logo-produkter og flasher disse. Vesker til 10-20.000,-. Damer som bruker disse gjør det ofte på en måte som lyser at de måtte spare for å kjøpe vesken og egentlig ikke burde brukt penger på en veske i den prisklassen. Det blir så krampaktig... Anonymkode: 108be...5fe Virkelig? Kan forstå at du synes det om Pearlmasteren, den er definitivt litt voldsom. Og jeg kan skjønne at noen synes rosa er litt barnslig. Men nr 2 synes jeg er klassisk og pen, du må huske at det er en ganske liten klokke. Hva er en smakfull klokke i dine øyne? 1
Lanista1984 Skrevet 25. juli 2017 Forfatter #17 Skrevet 25. juli 2017 7 minutter siden, Professor Orm skrev: Kan selvfølgelig godt hende, og det viktigste er at du liker klokken. Gult gull kan bli litt voldsomt på mange tror jeg, med mindre man har en hudtone som tilsier at man ikke kan ha sølv eller man er litt mørk i huden. En gullklokke gir også et litt annet inntrykk, den skriker på en måte "se på meg!" og krever rett og slett oppmerksomhet. Ville for øvrig valgt en fin klokke over en Ferrari. Blir på en måte mindre flashy, en Ferrari er litt overkill. Du må prøve å kjøre en:) Klokka nærmer seg snart 3 her. Sov godt og ha en fin onsdag:)
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #18 Skrevet 25. juli 2017 6 minutter siden, Lanista1984 skrev: Jeg har jobbet utenlands og slitt i over ti år uten noe å bruke penger på. Vært veldig nøysom. Og et tragisk dødsfall gjorde at jeg arvet litt. Snart er jeg tilbake i Oslo med null selvtillit og alle mine kompiser har vokst seg inn i familer. Jeg trenger noen leketøy. Så bil vil bli italiensk. Som sagt. Lav på selvtillit. Høy på livet og hva neste kapittel vil bringe. Jeg vil gjerne gå i dress hver dag og har en mulighet innen en bransje jeg kan litt om. Normalt sett ser du meg i militære klær. Det er av stor interesse jeg viser denne linken her. Er en Ferrari å gå for langt? Hvis man har råd til det i Norge? Jeg bare lodder stemningen blant noen. Det er ingen skrytetråd. Jeg har ingenting å skryte av. Jeg synes Ferrarien er mye finere enn klokka, i alle fall. Svart som i videoen. Eller kanskje denne fargen? Rolex'en blir for prangende for min smak, jeg må si meg enig i at gullklokker på en måte skriker mer om oppmerksomhet. Men det kommer som det har vært sagt også an på deg, din stil og din hudtone. Anonymkode: 8efa1...76d
Professor Orm Skrevet 25. juli 2017 #19 Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, Lanista1984 skrev: Du må prøve å kjøre en:) Klokka nærmer seg snart 3 her. Sov godt og ha en fin onsdag:) Hadde vært stas, men for å være ærlig er jeg mer glad i Porsche! Kanskje jeg ombestemmer meg etter å ha prøvd. Takk i like måte!
Lanista1984 Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #20 Skrevet 26. juli 2017 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Ferrarien er mye finere enn klokka, i alle fall. Svart som i videoen. Eller kanskje denne fargen? Rolex'en blir for prangende for min smak, jeg må si meg enig i at gullklokker på en måte skriker mer om oppmerksomhet. Men det kommer som det har vært sagt også an på deg, din stil og din hudtone. Anonymkode: 8efa1...76d Jeg må si jeg foretrekker den svarte:) Men når offisielle Ferrari-reklamen for denne nye modellen, ble faktisk filmet i Norge (!) Se her. Også i din farge:) Angående klokken har jeg litt mørkere hudtone enn de fleste nordmenn. Mulig jeg går for stål. Endret 26. juli 2017 av Lanista1984 tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå