AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Hei! Jeg studerte for over 10 år siden, men avbrøt studiet uten å fullføle bacheloren. Jeg husker jeg bestod noen eksamener men strøk også noen. Jeg vil nå starte å studere igjen, men vet ikke om jeg ligger bak med studieprogresjon eller ikke. Er det noen som vet hvor jeg kan finne ut hvor mange studiepoeng jeg muligens "ligger bak" med? Hvis man ligger bak med mer enn 60stp så får man ikke lån/stipend, derfor ønsker jeg å vite hvor mange poeng jeg ligger bak. (Tror jeg ligger akkurat 60 stp bak, men er ikke sikker) Takk for svar! Anonymkode: 92093...a14
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Ring eller send melding til Lånekassen. Anonymkode: 6359e...8f9 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Regn med at noen emner er blitt endret(tatt ut/satt inn) siden. Selv om du har bestått er det ikke sikkert de er gjeldende idag pga evt. omstrukturering. Likevel skal LK ha sine kroner tilbakebetalt. Bare til info! Anonymkode: 453b3...62a
Nattskygge Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Logg deg in på lånekassen sine sider, din gjeld og historikk er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå