AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg har snart bursdag og skal ikke feire på den dagen jeg har bursdag fordi en annen i familien har bursdag den dagen. Jeg ble bedt til den bursdagen, men jeg har bestemt meg for og ikke komme fordi vi har ikke så veldig mye kontakt ellers. De som hadde vært gjestene mine er de som blir gjestene til han andre som har bursdag. Derfor er det ikke vits i å be inn til noe selskap her den dagen. Av en eller annen grunn så føler jeg litt sviktet, jeg er sikkert bare sjalu, men nok om det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør på min dag. Jeg vet at jeg skal være med mine søsken, mamma og pappa. Jeg trenger noen forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg tenker kanskje på og gå ut og spise. Jeg vil gjerne få inn noen andre forslag, jeg vil ikke bruke dagen min hjemme. Er det noen fine plasser dere vet om som jeg kan tilbringe i Vestfold/Oslo? Kanskje noen aktiviteter? Jeg tar i mot alle forslag? Anonymkode: 927b8...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 25. juli 2017 #2 Del Skrevet 25. juli 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har snart bursdag og skal ikke feire på den dagen jeg har bursdag fordi en annen i familien har bursdag den dagen. Jeg ble bedt til den bursdagen, men jeg har bestemt meg for og ikke komme fordi vi har ikke så veldig mye kontakt ellers. De som hadde vært gjestene mine er de som blir gjestene til han andre som har bursdag. Derfor er det ikke vits i å be inn til noe selskap her den dagen. Av en eller annen grunn så føler jeg litt sviktet, jeg er sikkert bare sjalu, men nok om det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør på min dag. Jeg vet at jeg skal være med mine søsken, mamma og pappa. Jeg trenger noen forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg tenker kanskje på og gå ut og spise. Jeg vil gjerne få inn noen andre forslag, jeg vil ikke bruke dagen min hjemme. Er det noen fine plasser dere vet om som jeg kan tilbringe i Vestfold/Oslo? Kanskje noen aktiviteter? Jeg tar i mot alle forslag? Anonymkode: 927b8...3b2 Hva med å ta med deg familien på tusenfryd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Del Skrevet 25. juli 2017 3 minutter siden, Sirah skrev: Hva med å ta med deg familien på tusenfryd? Tanken har vært Liseberg, men så er det ingen som hadde blitt med meg på berg og dalbanene :/ De er litt pingler. Hehe Anonymkode: 927b8...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Del Skrevet 25. juli 2017 Hvor gammel er du? Anonymkode: 2c2d4...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Del Skrevet 25. juli 2017 Oslo er jo så deilig! Sist bursdag var jeg ute med mange venner. Vi spiste middag, gikk rundt i byen, spiste dessert osv. Vi var på megazone, bowling, kino, osv når jeg var yngre. Anonymkode: 136c7...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Del Skrevet 25. juli 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 2c2d4...278 Jeg blir 21 år:) Anonymkode: 927b8...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Del Skrevet 25. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oslo er jo så deilig! Sist bursdag var jeg ute med mange venner. Vi spiste middag, gikk rundt i byen, spiste dessert osv. Vi var på megazone, bowling, kino, osv når jeg var yngre. Anonymkode: 136c7...01e The fuck?? Anonymkode: dcd00...ff5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 26. juli 2017 #8 Del Skrevet 26. juli 2017 På 25.7.2017 den 22.35, AnonymBruker skrev: Jeg har snart bursdag og skal ikke feire på den dagen jeg har bursdag fordi en annen i familien har bursdag den dagen. Jeg ble bedt til den bursdagen, men jeg har bestemt meg for og ikke komme fordi vi har ikke så veldig mye kontakt ellers. De som hadde vært gjestene mine er de som blir gjestene til han andre som har bursdag. Derfor er det ikke vits i å be inn til noe selskap her den dagen. Av en eller annen grunn så føler jeg litt sviktet, jeg er sikkert bare sjalu, men nok om det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør på min dag. Jeg vet at jeg skal være med mine søsken, mamma og pappa. Jeg trenger noen forslag til hva jeg kan gjøre. Jeg tenker kanskje på og gå ut og spise. Jeg vil gjerne få inn noen andre forslag, jeg vil ikke bruke dagen min hjemme. Er det noen fine plasser dere vet om som jeg kan tilbringe i Vestfold/Oslo? Kanskje noen aktiviteter? Jeg tar i mot alle forslag? Anonymkode: 927b8...3b2 Høyt og lavt klatrepark i Vestfold? Dra til Verdens Ende og bade/spise middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 27. juli 2017 #9 Del Skrevet 27. juli 2017 Dra på "Tusenfryd"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå