AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Så jeg har sendt crushet mitt en del fellessnapper, altså snapper som jeg sender til alle jeg har streak med. Disse svarer han aldri på. Men jeg svarer alltid på hans snapper (han har ikke sendt så mange tho. Men tror de han sender er kun til meg). Så ja betyr det at han ikke er interessert at han ikke svarer på fellessnappene mine? Eller tror han at jeg ikke forventer svar på de? Anonymkode: 05d51...812
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Skal man svare på slike snapper? Og hva da? Hadde aldri falt meg inn å svare på slike. Det er jo bare felles ting som sendes ut. Anonymkode: dfa8f...e52 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Hvordan kan man se at det er fellesnapp?? Anonymkode: 2761f...165
Sirah Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Jeg svarer heller ikke på fellessnap....... Svarer generelt veldig sjeldent på snap med mindre jeg blir stilt et direkte spørsmål. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Hvis det er helt basic snapper så er det mange som ikke gidder å svare på dem. Men hvis han ikke svarer på snapper som er ment for han er han kanskje ikke superintr. Anonymkode: de333...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå