AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Hvordan ville dere gått frem dersom dere hadde vært på en date nr. 1 og hadde avtalt en date n.2, jeg vil veldig gjerne ha nummeret hans siden vi bare snakker på snapchat. Jeg har fått et veldig godt inntrykk av han og kjemien er der så absolutt. Det var han som spurte meg og sa att jeg bare måtte si ifra om jeg ville møtes igjen, vi avtalte at vi skal møtes imorgen. Så til spørsmålet. Hvordan skal jeg gå frem for å få nummeret hans? Skal jeg spørre han nå før daten, vente til imorgen? Eventuelt hva sier man og hvordan går man frem? Hilsen uerfaren jente i 20 årene Anonymkode: bfa3e...d8e
Nmtt Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Men den muligheten man idag har på å kommunisere via Snapchat så holder vel det. Du kan jo ringe han der? Eller er det formaliteten du vil ha?
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Vet ikke tenker at jeg synes det er lettere ringe via tlf nummer om det skulle bli noe mer, han bruker ikke snapchat så fryktelig mye og er vanskelig klare holde en samtale over lengre tid rett og slett fordi han ikke er så mye på sosiale medier. Jeg liker det, men merker jeg faller litt fra når han er så vanskelig å få "tak i". Anonymkode: bfa3e...d8e
Gjest Sonic Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke tenker at jeg synes det er lettere ringe via tlf nummer om det skulle bli noe mer, han bruker ikke snapchat så fryktelig mye og er vanskelig klare holde en samtale over lengre tid rett og slett fordi han ikke er så mye på sosiale medier. Jeg liker det, men merker jeg faller litt fra når han er så vanskelig å få "tak i". Anonymkode: bfa3e...d8e Er han vanskelig å få tak i på sosiale medier er han nok bare en gutt som liker tid for seg selv. Pass på så du ikke blir den innpåslitne daten som ringer og smser hele tiden gutter generelt har mindre behov for kontinuerlig kontakt enn oss jenter Men når det er sagt så kan du jo bare høre med han neste gang dere snappes ?
Sofie31 Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Er det ikke bare å spørre da? Jeg har egentlig aldri tenkt på hvordan, bare spurt på melding. Egentlig bare fordi jeg vil ringes eller skrive om jeg er forsinket eller om han er forsinket hvor han blir av da.. Hvis han ikke vil gi fra seg nummeret sitt så er vell det greit, men tror de fleste som er interessert i noen ikke har noen problemer med å gi fra seg telefonnummeret sitt liksom 1
Ananas. Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 Hva med å spørre en gang du har lyst til å ringe ham?
nattulv85 Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 Tror ikke det blir mye bry hvis du spør nummeret
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 Du dater han, men tør ikke spørre om nummeret hans? :S En ekstra vinflaske neste date kanskje? Anonymkode: baec7...994 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #9 Skrevet 26. juli 2017 Trodde det var normalt å gi fullt navn og telefonnummer, før første date. Jeg får alltid det fra mannfolka, og da gir jeg jo det tilbake. Anonymkode: 9189a...493 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå