Sparkling_Pink Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 I andledning at jeg er singel og sky har jeg et prosjekt der jeg ønsker å gi komplementer til fremmede mennesker. Hvordan komplementer liker du å få fra fremmede? Hvordan komplementer har du hatt sukse med å gi? Med sukse mener jeg at du har hatt en samtale med den andre, endt opp på date eller noe i den duren. 3
_Mayhem_ Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Driver selv med dette, poenget er at man må si det man tenker med en gang uten å ville ha noe tilbake. Har nevnt i forbifarten «den kjolen kledde du» «du er ordntlig hyggelig» «så fint smil» «du hadde en skikkelig behagelig stemme» «for en kul tatovering» «du er en hyggelig fyr» «du var kjempesøt» Står man der og forventer noe tilbake blir man kanskje oppfattet som rar eller creepy, men om man bare sier det for å si det, så setter folk stor pris på det har jeg merket, og da blir jeg enda mer glad og selvsikker på å snakke med andre. 2
Gjest Sonic Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Til medsøstre duger det med "så fin kjole du har" til menn du vil flørte med har jeg god erfaring med å kommentere smil og væremåten på
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Fra fremmede synes jeg voldsomme komplimenter om utseende kan bli litt svulstig. Litt er greit, men setter også pris på komplimenter som ikke direkte går på kropp. Her om dagen fikk jeg et kompliment fra en kassedame om at jeg var så sommerlig(hadde kjole og pyntet hår). Det synes jeg var veldig hyggelig i alle fall:) Anonymkode: 04331...bc8 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 Ikke gjør som venninnen min iallefall. Hun gikk bort til en fyr med trang bukse og sa at han hadde nusselig tissefant. Ikke helt edru kan man si Anonymkode: f2ff7...7eb 3
nattulv85 Skrevet 26. juli 2017 #7 Skrevet 26. juli 2017 Jeh syns det er koselig å gi kompliment til fremmede. Skal gjøre det selv 👌👌
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #8 Skrevet 26. juli 2017 Det var da et voldsomt prosjekt fra en som er singel og sky. Jeg er redd det ikke vil få det resultatet du ønsker (altså lede til noe kontakt utover et smil og takk). Prøv heller å innlede en samtale med å kommentere på noe utenfor personen, en felles observasjon: Oi, her var det lang kø i dag - nå ser det ut som det blir torden eller liknende. Anonymkode: 550da...c60 4
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #9 Skrevet 26. juli 2017 Kanskje ikke akkurat så lurt? Kan oppfattes som catcalling liksom. Anonymkode: 12d55...318
Sparkling_Pink Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var da et voldsomt prosjekt fra en som er singel og sky. Jeg er redd det ikke vil få det resultatet du ønsker (altså lede til noe kontakt utover et smil og takk). Prøv heller å innlede en samtale med å kommentere på noe utenfor personen, en felles observasjon: Oi, her var det lang kø i dag - nå ser det ut som det blir torden eller liknende. Anonymkode: 550da...c60 Jeg er ikke ute etter resultater, i form av dater og sånt. Jeg er bare nysgjerrig på hva som skjer og liker å utfordre meg selv. Jeg er lettere irritert på at jeg endel ganger ikke får ut ett eneste ord når det virkelig gjelder. Som noen sier: Det nytter ikke å forvente noe tilbake. Jeg forventer intet annet enn att jeg selv gjennomfører prosjektet, dag for dag.
Sparkling_Pink Skrevet 26. juli 2017 Forfatter #11 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke akkurat så lurt? Kan oppfattes som catcalling liksom. Anonymkode: 12d55...318 Hva er catcalling? 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #12 Skrevet 26. juli 2017 Komplimenter til vilt fremmede kulturelt introverte nordmenn...eh jah.. Du skal ha for positiviteten. Anonymkode: 2e587...083
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2017 #13 Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, Sparkling_Pink skrev: Hva er catcalling? http://www.lmfgtfy.com/?q=what+is+catcalling Anonymkode: 12d55...318
Hattivatti Skrevet 26. juli 2017 #14 Skrevet 26. juli 2017 Jeg har flere ganger fått kompliment for kjoler og ene tatoveringen min og det er kjempe koselig! Det gjør definitivt dagen min litt lysere. Jeg prøver å gjøre det samme med andre, men sjelden mennesker jeg ikke allerede er i samtale med, så jeg burde bli bedre der. Jeg synes nordmenn generelt kunne blitt flinkere til å gi hyggelige kommentarer til andre mennesker 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå