Gå til innhold

Vanskelig!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du møter en kjempe ålreit kar, dere har en fin date og praten går helt super og dere har samme verdier. 

Du ble kjent med han gjennom en singelgruppe på nett. 

Etter møtet har dere fortsatt kontakt og han komplimterer deg, begge er fortsatt aktive på denne gruppen og vet at begge ser hverandres " likes " han overser alt du legger ut men passer på å like alt annet alle andre jenter legger ut som han vet du selv ser. 

Er dette da et hint? 

Provosere? 

Er det kanskje for at du ikke liker ting han legger ut? 

Ikke det at " likes " er så viktig, men du ser det er overdrevent mye der du selv er aktiv. 

Anonymkode: db6ad...a21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han liker deg, men ikke nok til å satse, så da holder han kontakt med de andre damene. Klart han vet at du legger merke til hva han trykker liker på, et spill fra han sin side.

Anonymkode: e4e9f...833

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg, men ikke nok til å satse, så da holder han kontakt med de andre damene. Klart han vet at du legger merke til hva han trykker liker på, et spill fra han sin side.

Men åssen spill? Hva får han ut av det? 

Skrevet

Bare glem om det er et spill eller ikke. Han bryr seg ikke om du ser eller ikke. Helt enkelt, ikke få følelser for noen du knapt kjenner

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, meeeg9 skrev:

Bare glem om det er et spill eller ikke. Han bryr seg ikke om du ser eller ikke. Helt enkelt, ikke få følelser for noen du knapt kjenner

Er ingen følelser i bildet. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke liker hans ting, så blir han vel furt og liker ikke dine ;) 

Gjest Sonic
Skrevet

Vær en desperat jente og like ALT han poster 

Takler han ikke det er han absolutt ikke verdt tiden din tenker jeg

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Sonic skrev:

Vær en desperat jente og like ALT han poster 

Takler han ikke det er han absolutt ikke verdt tiden din tenker jeg

Ikke min stil..

Gjest Sonic
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke min stil..

Det er KG må jeg virkelig poste :ironi:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen følelser i bildet. 

Ingen? Hvorfor lurer du da? Spør fordi du virker nesten lutt sjalu på de som får oppmerksomhet. Så ikke tenk på det som vanskelig, men enkelt: Spør han om å treffes igjen. Svarer han ja er han i aøle dall litt interessert. Svarer han nei er han ikke interessert.

Og hvis du ikke har lyst til å treffe han igjen, skjønner jeg ikke hvorfor du spør i utgangspunktet.

Anonymkode: 1bc33...697

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen? Hvorfor lurer du da? Spør fordi du virker nesten lutt sjalu på de som får oppmerksomhet. Så ikke tenk på det som vanskelig, men enkelt: Spør han om å treffes igjen. Svarer han ja er han i aøle dall litt interessert. Svarer han nei er han ikke interessert.

Og hvis du ikke har lyst til å treffe han igjen, skjønner jeg ikke hvorfor du spør i utgangspunktet.

Anonymkode: 1bc33...697

Man får ikke haugevis av følelser etter én date. 

Men han fanget interessen min! 

• Liker 1
Skrevet

Mulig det bare er meg, men ble ikke dette veldig overanalyserende? Jeg forstod ikke hvilken side dere møttes på da, så forstår ikke helt hva han liker andre legger ut. 

Jeg tenker jeg hadde gitt det en sjanse/dager for å se om jeg fikk noe mer å gå utifra. Det kommer jo ann på hva han liker, er det slik at dette blir sett på som flørting liksom? eller er det innlegg på Kvinneguiden han liker? 

AnonymBruker
Skrevet

Huff... nei nå har det gått for langt.

Anonymkode: 217cb...be5

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at han mest sannsynlig er en DUST. 

Anonymkode: 54950...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Enten / eller her! Enten så tør han ikke like dine ting for å ikke virke for pågående, eller så gir han rett og slett faen i dine ting og det du poster og syns de andre damene er mer interessante.

Anonymkode: 6edf8...943

Skrevet

Tråden er ryddet for hatefullt innhold.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...