AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg var innom en hudpleier for å kjøpe en god dagkrem som passet min hudtype. Jeg ble anbefalt Revaléskin HydraLift Complex og kjøpte derfor denne. Ble litt sjokka da jeg tok den i bruk og så at kremen var gul (?). Tenkte med en gang at den var dårlig, men ser på baksiden at den ikke skal bi gammel før 12 måneder etter åpning. Den lukter, men den lukter godt (synes i hvert fall jeg). Det var den siste hun hadde igjen, og jeg fikk inntrykk av at dette er et merke salongen ikke lenger skal føre. Kan det hende at den har blitt åpnet en gang for å "vise frem" eller "prøve"? At utløpsdatoen startet å løpe for lenge siden, og ikke for noen dager siden som er meningen? Om kremen kostet 200 kr hadde jeg ikke brydd meg, men siden den koster over tusenlappen vil jeg jo helst at den skal være verdt pengene. Jeg har prøvd å lese litt anmeldelser av kremen på internett, men finner ikke noe informasjon som gjør meg noe klokere på om den er er som den skal eller ikke. Legger ved et bilde av kremen, i håp om at flere skal huske å ha prøvd denne : ) Vet ikke om andre salonger som fører denne, sånn at jeg kan sjekke den ut i normaltilstand. Tips for å finne ut av om den er ødelagt eller ikke tas også i mot med takk! :D Anonymkode: b2bf0...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Del Skrevet 25. juli 2017 Var den forseglet innenfor skrukorken? Hør med et annet utsalgssted angående om kremen skal være forseglet og om hvilken farge det skal være på den. Anonymkode: 66b38...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Del Skrevet 25. juli 2017 AnonymBruker skrev (På 25.7.2017 den 17.38): Var den forseglet innenfor skrukorken? Hør med et annet utsalgssted angående om kremen skal være forseglet og om hvilken farge det skal være på den. Anonymkode: 66b38...330 Ekspander Nei, den var ikke pakket inn i noe plast. Det var bare å starte å bruke den. Vet ikke om andre som fører dette merket :/ Bor ikke akkurat i en storby, så har ikke flust av skjønnhetssalonger å velge mellom. Anonymkode: b2bf0...cdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eikenøtt Skrevet 25. juli 2017 #4 Del Skrevet 25. juli 2017 Den skal være helt lys grønn, according to the internet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #5 Del Skrevet 25. juli 2017 På ca 1.50 i denne videoen ser du at kremen er gul Anonymkode: 66b38...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Del Skrevet 25. juli 2017 AnonymBruker skrev (På 25.7.2017 den 17.44): På ca 1.04 i denne videoen ser du at kremen er gul Anonymkode: 66b38...330 Ekspander Anonymkode: 66b38...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Del Skrevet 25. juli 2017 AnonymBruker skrev (På 25.7.2017 den 17.41): Nei, den var ikke pakket inn i noe plast. Det var bare å starte å bruke den. Vet ikke om andre som fører dette merket :/ Bor ikke akkurat i en storby, så har ikke flust av skjønnhetssalonger å velge mellom. Anonymkode: b2bf0...cdf Ekspander Om du ser videoen, så er det ikke forsegling på flasken som damen viser frem, på ca 1.04 uti videoen. Anonymkode: 66b38...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #8 Del Skrevet 25. juli 2017 AnonymBruker skrev (På 25.7.2017 den 17.44): På ca 1.50 i denne videoen ser du at kremen er gul Anonymkode: 66b38...330 Ekspander Tusen takk! Kom over videoen på YT, men gikk ikke inn på den da jeg trodde at det var for en av de andre kremene Men så greit! Da slipper jeg å stresse med det! :D Så finnes denne tråden på Google til den neste som lurer på det samme. Er ikke vant med at kremene er gule Anonymkode: b2bf0...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå