philippa starck Skrevet 9. januar 2005 #1 Del Skrevet 9. januar 2005 Noen som vet hvor man får tak i vekt som måler vektprosenten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. januar 2005 #2 Del Skrevet 10. januar 2005 Smart Club hadde en rett før jul i alle fall... Jeg har sett en på Elkjøp også, men de er inni h... dyre HER er Elkjøp sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La boheme ikke innlogget Skrevet 10. januar 2005 #3 Del Skrevet 10. januar 2005 Så vidt jeg har hørt er disse vektene veldig unøyaktige, så vet ikke om det er verdt investeringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 10. januar 2005 #4 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvordan kan en sånn vekt, vite hva som er fett og hva som er muskel? Vi er jo alle ulike i kroppsbygningen, og derfor lurer jeg på hvordan den kan vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 10. januar 2005 #5 Del Skrevet 10. januar 2005 Enkelte av disse vektene måler fettprosent ved å sende små eletriske impulser igjennom kroppen. Prosenten blir dermed regnet utifra hvilken type motstand disse møter osv. Men jeg har heller ikke hørt at disse skal være så veldig nøyaktige. Hadde heller investert i en fettklype.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #6 Del Skrevet 10. januar 2005 Muskler og fettvev har vel ulik tetthet, skulle jeg tro, og det er vel det som er utgangspunktet for slike vekter. Men de er beryktet som unøyaktige; den beste måten for å finne fettprosenten, er fortsatt den gode gamle klypemetoden (og lenge leve (lykkelig) uvitenhet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #7 Del Skrevet 10. januar 2005 Hadde heller investert i en fettklype.. Hvor får man tak i disse, og hvordan funker de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. januar 2005 #8 Del Skrevet 10. januar 2005 Hvor du får tak i, vet jeg ikke, men du måler tykkelsen på fettlaget på en rekke forhåndsdefinerte punkter på kroppen, og utfra det kan du regne deg fram til en ganske nøyaktig fettprosent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 11. januar 2005 #9 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvor får man tak i disse, og hvordan funker de? Webshoper hvor du får kjøpt kost tilskudd osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå