AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Jeg har mange steder jeg ønsker å dra i studietiden (master i samfunnsøkonomi), men ser det rotete ut å ha ett semester i Paris, ett i USA, ett i Australia og ett i Østerrike for eksempel? Eller teller det positivt at man har tatt initiativ og opplevd forskjellige kulturer og språk? Anonymkode: 8e66a...b66
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Nja, jeg ville tenkt at du kanskje var litt vel eventyrlysten. Anonymkode: 1f50d...ac7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Ikke godt å si. Det er jo flott å kunne oppleve så mye i løpet av studietiden. Samtidig, vil du være lik når det kommer til en arbeidsgiver? Et halv år her og et halvt år der, fra den ene jobben til den andre. Hvor mye vil opplevelsene du ønske påvirke energien du legger ned i selve studiene dine? Anonymkode: 9ff3f...ef6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si. Det er jo flott å kunne oppleve så mye i løpet av studietiden. Samtidig, vil du være lik når det kommer til en arbeidsgiver? Et halv år her og et halvt år der, fra den ene jobben til den andre. Hvor mye vil opplevelsene du ønske påvirke energien du legger ned i selve studiene dine? Anonymkode: 9ff3f...ef6 Jeg vil ikke si at et eller flere utvekslingssemestre, som er en del av en og samme grad, viser at man hopper frem og tilbake. Samtidig synes jeg det høres litt mye ut med 4 steder og om det er positivt eller negativt (eller ikke spiller noen rolle) avhenger en del av hvor du ser for deg å være etter endt utdanning. Anonymkode: d5b4d...f70
Tibbie Skrevet 25. juli 2017 #5 Skrevet 25. juli 2017 Nei, det synes jeg ikke, så lenge du fortsetter på samme studie Jeg ville kanskje lurt litt om du skiftet studie så ofte, men å tørre å studere nye steder viser bare at du er modig og åpen for nye inntrykk. For meg som arbeidsleder ville ikke det vært et turn off, i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 Det er ikke sikkert du får lov til å ha utveksling til så mange steder ila graden din. Skal du utveklse via studiestedet kreves det og et visst nivå på karakterene, så du får nesten se hvordan det går først. Anonymkode: 3866a...fe7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå