AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #1 Skrevet 25. juli 2017 Er i tyveårene og har lagt merke til jeg både er blitt mørkere under øynene og fått mer ringer. Hørt at kokosolje kan hjelpe på dette. Noen som har noen tips? Anonymkode: 824dc...217
Solivagant Skrevet 25. juli 2017 #2 Skrevet 25. juli 2017 Oransje concealer funker bra for å dekke det iallfall!
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #3 Skrevet 25. juli 2017 Jeg er eldre enn deg, og har temmelig mørke ringer under øynene. Etter en del prøving og feiling, bruker jeg nå først en "corrector", enten Kiehl's Clearly Corrective Dark Circle Perfector SPF 30 eller Giorgio Armani Master Corrector (jeg bruker #2 Abricot, men noen foretrekker den rosa istedet). Etter å ha latt corrector'n tørke et par minutter påfører jeg en concealer over den, vanligvis Tarte Shape Tape Contour Concealer. Anonymkode: 13960...f41
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #4 Skrevet 25. juli 2017 Takk for svar. Skal teste ut dette, men tenkte mer på hudpleieprodukter. Jeg har en tendens til å "gni" meg i øynene pga allergi, så dette skal jeg slutte med. Tror dette kan være en medvirkende årsak. Anonymkode: 824dc...217
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #6 Skrevet 25. juli 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Skal teste ut dette, men tenkte mer på hudpleieprodukter. Jeg har en tendens til å "gni" meg i øynene pga allergi, så dette skal jeg slutte med. Tror dette kan være en medvirkende årsak. Anonymkode: 824dc...217 Du kan faktisk ha mørke ringer under øynene pga allergiene dine. Du kan finne mange gode råd her: https://www.allure.com/story/dermatologists-help-minimize-the-appearance-of-dark-circles Anonymkode: 13960...f41
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2017 #7 Skrevet 25. juli 2017 Rosatonet concealer er best for mørke ringer. Anonymkode: 90851...312 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå